Ik heb geeeen idee Maar anders kan ik maar 1 dag aanwezig zijn (Gezien de reistijd van anderhalf uur) En stel ik kan blijven slapen, tadaaa 2 dagen anwezig Zal wel even kijken
Ik ga me zo even aanmelden ik krijg hier het formulier niet gedownlaod
Ik start met een Allacher merrie Ik kom waarschijnlijk met v/d Berg mee
Mandarijn
Geplaatst: 14-07-10 10:04
Gentlegiant schreef:
Ik ga me zo even aanmelden ik krijg hier het formulier niet gedownlaod
Ik start met een Allacher merrie Ik kom waarschijnlijk met v/d Berg mee
Hee Jesse, leuk ! Aan wat ga je meedoen ?
Gentlegiant
Geplaatst: 14-07-10 10:09
Dressuur ik ben nog aan het denken welke klasse
Ik heb die merrie al vanaf Feb. niet meer gereden dus weet niet wat de eigenaar er nu mee gedaan heeft enz
Of ik schrijf L1 en M1 in en beslis die vrijdag ervoor wat ik start want ga die vrijdag nog eerst dr rijden Ik heb alleen een probleem ik heb de organisatie gemailt die merrie moet strijklappen om van de eigenaar mag ze niet af want anders strijkt ze achter maar daar heb ik nooit last van gehad ik schrijf me gewoon in als ik der goed doorrijd strijt ze niet misschien ziet de eigenaar het dan dus ik zie wel
en Bestgaand
amazone77
Geplaatst: 14-07-10 18:51
ingeschreven voor dressuur proef B enkelspan dressuur B en bestgaand. dus dat word flink oefenen.
Ik kom ook even die kant op want het is toch in de buurt. Bokker Melody93 rijd dan ook mee dus kom dan wat foto's van haar maken. Als iemand nog meer interesse hebt in een fotoreportage of enkele foto's van zichzelf stuur maar een pb want ik blijf er helaas niet de hele dag.