Vanmiddag heb ik mijn stalhuur per 1-1-2010 opgezegt. Op 27 december as ga ik verhuizen. En inmiddels via de topic en de hyves en aan aantal op stal, me stalgenoten al ingelicht, wil niet dat ze het van iemand anders te horen krijgen. Want ik ga echt met tegen zin weg. Het zal in het begin erg eenzaam zijn op de nieuwe stal, omdat iedereen al om19:00 uur is geweest, maar dat zal denk ik wennen zijn, hoef in ieder geval niet meer te wachten tot de bak vrij is om me ukkie los te gooien.
Peelie, wat is Mara kaal zeg, maar ziet er niet verkeerd uit, nog patroontje op dr kont geschoren ??? Of vind je dat niks.
Tessy, sterkte meis, das niet niks, respect ...
Iemand vergeten ??? bvd sorry, ben er niet geheel bij geweest afgelopen dagen, alleen maar denken , denken en nog eens denken of ik er goed aan doen om me meisjes te verhuizen.
tussen haakjes, Donna haar uier, de schijven worden minder en het kost me ook meer moeite om er melk uit te krijgen. En ukkie heeft vandaag voor het eerst vast gestaan met poetsen, niet gehangen, maar liep wel mee naar achteren als ik dr kont wou doen, hahahaha en een goede tip gekregen voor dr achter voetjes op te -laten- tillen.
ik zag ze met wedstrijden , gewoon met een patroontje op de kont starten, een sterretje, of combi van 3 sterretjes, of een ruit patroon. Die laatste 2 vind ik wel erg gaaf.
Baco, die ik straks ook moet opgeven, anders moet ik tussen 2 stallen gaan vliegen, heeft nu een bliksemschicht op zijn kont staan.
Naomi, super dat je weer een winstpunt erbij hebt jij gaat echt super met Bianca!
Tessa, sterkte joh begrijp hoe je je voelt
Moyra, ik heb volgens mij iets gemist. Waarom mocht/kon je niet op Pebbles rijden? Ze heeft een apart kleurtje
Jolanda, ik hoop dat je je nieuwe plekje gauw zult vinden op je nieuwe stal.
Ik heb toch de knoop doorgehakt: ik ga mezelf weer opgeven voor zangles. Vind erg leuk om te zingen, heb heel lang op zangles gezeten totdat ik wegging van Bartiméus (omdat ik daar mijn zangles had). Dus ben wel benieuwd... Mijn been doet best nog wel zeer, jammer genoeg. Gelukkig niet echt ziek meer
dieuwke nee eigenlijk nooit. Omdat ik 3 jaar lang niet heb mogen rijden , en nu nog steeds niet, maar ik kruip er af en toe een beetje stiekem toch op. Dit kan ik dus niet voorzien en is altijd spontaan
mijn moeder die gaat er ook spontaan op... die durft niet zo heel goed te rijden. maar dan zeg ik kom, en dan help ik haar er op, na een kwartiertje wil ze er dan wel weer vanaf. Ze heeft laatst haar eerste 'buitenrit' gereden