Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wig_love schreef:Ik Ga ook !. M2 Dressuur en de Cross zeg maar. (weet ff niet hoe het heet.).
Samen met Evelien (Stravero @Bokt!) zij gaat in het Z1 dressuur en ook de cross..!
Aranel schreef:Wig_love schreef:Ik Ga ook !. M2 Dressuur en de Cross zeg maar. (weet ff niet hoe het heet.).
Samen met Evelien (Stravero @Bokt!) zij gaat in het Z1 dressuur en ook de cross..!
Heee dan moet ik 'tegen' jou. Leukleuk, ik dacht eigenlijk dat ik in m'n eentje zou rijden in de M2 jeugd
En waar heb jij gezwommen met je paardje?In je profiel
Wil ik ook al zo lang haha
Emmaar schreef:Ja, alles kanGewoon even bellen lijkt mij, en dan is het geregeld. Want, wanneer het echt vol is, maar sommige mensen nog wel intresse hebben in een stal, dan staan die op de 'wachtlijst' voor het geval dat er mensen afbellen, zoals jij dus waarschijnlijk
Vaardigheid is volgens mij een soort parcoursje, dat je in stap of draf aflegd, om pionnetjes heen, op en afstappen enzo. Niet zo specta (mijn mening) ik doe daarom ook niet mee daaraan