Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xPassion schreef:BrittKitt schreef:Elke dag wassen vind ik niet echt de oplossing, lijkt me niet bepaald goed voor je paard en voor je tijdschema![]()
Af en toe wat antiklit en je borstelt de troep er zo uit is mijn ervaring
Daarom ben ik ook opzoek naar een andere oplossing![]()
Opzich kan het voor haar niet veel kwaad, de spoelplaats is binnen net zoals haar stal die vrij is van tocht.
Verder staat ze van ongeveer 7uur 's morgens tot einde van de middag op de wei,
En agz we in flevoland wonen hangen er hierdoor soms hele brokken klei in haar staart.![]()
Ze gaat hoe dan ook op de wei, want ze moet naast haar dagelijkse barbietutteluurtjesook gewoon lekker paard kunnen zijn.
Dus ben nog steeds opzoek naar die gouden tip! Wie o wie?
flickr schreef:Heeft iemand hier ooit well eens die shampo's op een bonte uit geprobeerd?????
Ik zou namelijk dat geel wel uit de wit vacht weg willen, maar ook niet dat het bruine gedeelte van kleur veranderd.
vivana schreef:flickr schreef:Heeft iemand hier ooit well eens die shampo's op een bonte uit geprobeerd?????
Ik zou namelijk dat geel wel uit de wit vacht weg willen, maar ook niet dat het bruine gedeelte van kleur veranderd.
Had je eerder en vaker moeten wassen.....en z'n hok beter schoon houden (en zeg me aub niet dat het daar niet aan ligt, ken nl zelf ook zo iemand)!
Is toch logisch als je dat niet schoon houdt dat er dan vergeling komt!
Heeft mijn pony geen last vanDie is ALTIJD schoon!