KVTH Haflinger Wintercompetitie zuid holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:10

hoi,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het adres is van de manege waar de wedstrijden verreden worden.
Ik wil 28februari namelijk komen kijken.
Helaas kon ik dit jaar nog niet mee doen met mijn haflinger ze is net 5maanden ohz dus vond het anders allemaal te snel gaan volgend jaar winter competitie wil ik wel mee doen.
Hoop dat iemand het mij kan vertellen dat ik volgende maand de zweer kan komen proeven.

casanova

Re: KVTH Haflinger Wintercompetitie zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:41

google even op develruiters te heerjansdam..

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:28

hoi ja ik had het al gevonden in ieder geval bedankt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:18

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 11:45

@thessashelly: Op haflingerwedstrijden hebben de meese haflingers toch wel losse manen.Afgelopen zaterdag heb ik er alleen weinig gezien met losse manen. Ikzelf rijd altijd met losse manen op een hafwedstrijd, behalve deze keer. Dit omdat we op stal door de vorst van de week daarvoor geen warm water hadden. En om nou met koud water te gaan wassen vind ik niet fijn.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:46

Ik heb de meeste juist met losse manen zien rijden, had zelf geen zin om te vlechten dus ook met losse manen gereden.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:49

Ik rijd normaal met losse manen, maar omdat ie elke dag in de wei staat en het met dit weer geen doen is om hem te wassen, waren ze wel erg vies om ze los te laten hangen. dus bij uitzondering een vlecht!

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:25

ik rij ook altijd met losse manen,moet nog steeds leren een hengstenvlecht te maken.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:28

Veel oefenen, haha! Ik heb het met de onderlinge wedstrijdjes vroeger wel gedaan, maar Hans heeft een beetje lastige manen voor een vlecht. Ze zijn heeel dik vlakbij zijn hoofd en naar zijn schoft worden ze kort en heel dun. Dan krijg je zo'n bult in die vlecht als hij aan de teugel loopt en dat ging dan los omdat zijn amnen dik maar niet zo lang waren. Waardeloos natuurlijk. Nu vlecht ik er draad doorheen en dat gaat bgeter en zijn manen zijn wat gegroeid, scheelt ook heel veel. Maar die van jou heeft langere manen dan Hans, dus moet toch lukken?

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:56

Pfoeh, hans is door de osteopaat behandeld en gelukkig viel het mee! Hij moet wel een tijdje op rust en een tijdje opbouwen, maar gelukkig komt de volgende Haflingerwedstrijd niet in gevaar!

Is er trouwens iets bekend over een tussenstand ofzo, is wel grappig om te weten!

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:25

Jongens de laatste wedstrijd komt er weer aan, houden we dit topic nog een beetje in leven? Hans is weer van de rust af, zijn nu conditie aan het opbouwen. Nog geen dressuur gedaan, dus dat wordt nog leuk de 28e!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:21

pfffffffff,ik ben er dagelijks mee bezig.

ik start in het M1 en ook in B-zonder startkaart met mijn jonge,erg looplustige haflinger(die eigenlijk de galop nog niet eens goed beheerst)......dus ben hard aan het oefenen

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:53

Poeh, fanatiek! Goed hoor! Ik heb geen bak, dus das lastig. Moet dan vragen ergens te mogen rijden en ik kan niet altijd, zij kunnen niet altijd en de bak is vaak te nat.... schiet er dus nogal vaak bij in. En ik zou toch graag 1x per week willen dressuren...

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:54

ik kom net uit het ziekenhuis,ik had een ontsteking in me wijsvinger en ben geopereert en ik moest 2 dagen blijven,dus ik hoop dat het snel geneest zodat ik weer kan oefenen en meekan doen.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:31

marguerite schreef:
ik kom net uit het ziekenhuis,ik had een ontsteking in me wijsvinger en ben geopereert en ik moest 2 dagen blijven,dus ik hoop dat het snel geneest zodat ik weer kan oefenen en meekan doen.

hoe krijg je dat nu voor elkaar?

zijn de startlijsten al bekent?

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 18:28

tjemig,kom ik er net achter dat de Wedstrijd over 2 Weken is,ik zit in mijn hoofd te stressen dat ik nog 1 Week de tijd had...pffffffffffff

Romany*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:09

casanova schreef:
tjemig,kom ik er net achter dat de Wedstrijd over 2 Weken is,ik zit in mijn hoofd te stressen dat ik nog 1 Week de tijd had...pffffffffffff

Niet stressen meid, nergens voor nodig :P ! Ben ook wel benieuwd naar de starttijden. We zullen ze denk ik van de week wel per mail krijgen. Heb er zin in!

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:57

Relax Marguerite, dan hebben we allebei een nadeeltje, dus maak je niet druk! Ik heb vandaag een rondje door Voornes Duin gedana metHans, is mooi bij jullie Romany!

Romany*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:18

Ja, daar kan je zeker lekker rijden! Ik heb net trouwens (echt héél toevallig) per mail de startlijsten binnen gekregen. Het is alleen in een rar-bestand en heb geen flauw idee hoe ik die moet openen. Heb maar even een mailtje teruggestuurd, anders weet ik nog niet hoe laat ik moet starten.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:24

ik ook,hetzelfde,krijg het niet open en op startlijsten.nl bestaat de vvedstrijd ook niet,ik heb ze ook gemaild...

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 07:51

ik dacht dat het aan mij PC lag,want ik wou het net aan jullie de startlijst vragen hahaha
ik had een klein wondje aan me vinger en die was zo gaan ontsteken en werd helemaal dik en paars,ben toen naar de 1ste hulp gegaan in me rijkleren,en werd gelijk opgenomen en onder narcose gebracht,en daarna 2 dagen aan infuus gelegen,echt ongelovelijk!gister heb ik wel ff gereden.ik wel mensen die hem willen verzorgen maar niemand die hem aan het werk zet.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 08:13

Ik hoop dat ik volgende week weer kan gaan dressuren (voor het eerst sinds de vorige haflingerwedstrijd, hihi), afgelopen zaterdag was de bak bevroren... Nu komende zaterdag maar proberen, heb ik in ieder geval 1 hele keer geoefend (anders sla ik zo'n slecht figuur naast marguerite)

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:12

MirjamN schreef:
Ik hoop dat ik volgende week weer kan gaan dressuren (voor het eerst sinds de vorige haflingerwedstrijd, hihi), afgelopen zaterdag was de bak bevroren... Nu komende zaterdag maar proberen, heb ik in ieder geval 1 hele keer geoefend (anders sla ik zo'n slecht figuur naast marguerite)

Dat zal wel meevallen hoor hihihi,verleden x had jij meer punten als mij

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:16

Wilde hier kijken of jullie de startlijst wel konden openen, ook niet dus.

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 16:59

startlijst doen ze via de mail