TjelleBieb schreef:SmeeJ schreef:en hilde is niet eens op msn he
Precies, Droplul.. héél gauw aanmelden!
Als je het zo lief vraagt dan kom ik wel even voor jullie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TjelleBieb schreef:SmeeJ schreef:en hilde is niet eens op msn he
Precies, Droplul.. héél gauw aanmelden!
Hilde_q schreef:TrollieJa ik moest eraf van mama maar toen zette ik mijn pruilmondje op en zei ik heell lief: Maar nu moeten ze me missen. en nu mag ik nog
Nee niet op msn..

TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:oké, wat wil je precies weten? Ik heb in mijn profiel recente foto's van mijn paardjes. Zelf ben ik 31 jaar (oké héééél oud)
Joah, ik ben dan wel nieuwschierig hoor.
Foto, kinderen, vriend, paard aan huis..
Dan soort dingen?
), 4 paardjes aan huis: 3 Hafjes en een KWPNer, nope geen kids, wil ik echt niet! Wonend in Friesland, Boijl bij Appelscha, aan de drentse provinciale grens (Diever) SmeeJ schreef:Weeeeeheeel.
Dat moehoeeeeeeeeet ik moeeehoeeet DROPLUL iets verteheleeeeen
SmeeJ schreef:Ik ook niet.

Babsie_Flash schreef:Getrouwd (sinds 1 jaar..), 4 paardjes aan huis: 3 Hafjes en een KWPNer, nope geen kids, wil ik echt niet! Wonend in Friesland, Boijl bij Appelscha, aan de drentse provinciale grens (Diever)

SmeeJ schreef:Omg, mijn moeder wekte me om 10 uur s'ochtends![]()
Logisch dat is shaggie was

Hilde_q schreef:SmeeJ schreef:Weeeeeheeel.
Dat moehoeeeeeeeeet ik moeeehoeeet DROPLUL iets verteheleeeeen
waat? ?
Hilde_q schreef:Lieve mams heeft lieve kids met een super lieve Amigo

.
.
Babsie_Flash schreef:ik oma? Hmm, past wel bij de grijze haren die ik afgelopen zaterdag heb ontdekt.. en oma word ik anders toch nooit
TjelleBieb schreef:Hilde_q schreef:Lieve mams heeft lieve kids met een super lieve Amigo
Ik vind die oudste van mams zo lief.
Echt een ondeugend koppie.
-Verliefdverliefd!-