Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En zij kan ook longeren bijvoorbeeld (kan ik niet) en dat is wel ideaal. Verder doe ik alles zelf
Deze willen wel graag leren heb ik wel gemerkt, dus ook daar ga ik veel tijd in steken zodat we straks een leuk team hebben om onze paarden uit te brengen op keuringen en wedstrijden en elkaar te helpen waar nodig.
Pas nog zelfs, maar zo lang je open en eerlijk bent dan komt het altijd weer goed. Daar leren beide partijen van..
Viet schreef:Ik ben met het meisje wat Tara start ook altijd bezig. Als ze een wedstrijd heeft begeleid ik haar de hele week met rijden. Kost veel tijd, maar ze leert er wel veel van
Ben nu ook al de hele week met Gonnie bezig met t rijden van Pronkdame.. Als je ziet hoe ze vooruit gaan vind ik dat maar wat leuk.

M'n instructrice moet woensdag starten in lichte en zware tour .
Ik zelf kan mijn bijrijdster/vriendin niet begeleiden (ze rijdt denk ik ook veel beter dan mij en ik zie toch niet wat ze doet haha) maar ik vertrouw haar volledig en ze volgt ook af en toe les 

.
Klasien schreef:Madeira_ geleidehonden mogen toch altijd overal in als ze hun tuigje (weet niet of dat zo heet?) om hebben? Geloof niet dat ze dat tegen kunnen houden.

Madeira_ schreef:Klasien schreef:Madeira_ geleidehonden mogen toch altijd overal in als ze hun tuigje (weet niet of dat zo heet?) om hebben? Geloof niet dat ze dat tegen kunnen houden.
Helaas.. in NL is de wet dat eigenaren dit zelf mogen bepalen.. als Diezel zijn tuig (ik noem het beugel, maar tuig kan ook) om heeft, kan hij geweigerd worden in bijvoorbeeld een restaurant omdat de eigenaar dit zo wil.. Ik ben een keer weggestuurd en mijn vriendin (die ook een hulphond heeft) is toen ook weggestuurd... ik zelf zie het als 'discriminatie' maar dat is omdat hij mijn hulpmiddel is..
Maar ben vanmorgen om een bakkie geweest op het werk en mn baas zei ook dat ik het rustig moet doen. Hij miste me niet echt, tis toch rustig in deze tijd van het jaar gelukkig. Ik vond het ook fijn om ff het huis uit te zijn, verveel me dood de hele dag.
Maar wel fijn dat je bij dit restaurant wel fijn terecht kunt.