Dat is altijd moeilijk. Dan bestel je toch wat leuke foto's op 10x15cm voor in een fotoboek oid?
Nessie
Geplaatst: 27-10-12 14:05
@Wiek3: Wolder staat op de foto, hij wordt verkocht. Goldy is al niet meer van mij . Ik ga over op een paard waarmee ik volledig sportgericht ga rijden.
Vandaag samen met mn zusje een onderlinge wedstrijd gereden in de BB met onze Jeszy (Atlanta van steenbergen) die pas sinds 3 maand bij ons is, en langzaamaan van heerlijke buitenrit-sjok-bok veranderd in een heus dressuurpaardje. Alle verandering heeft tijd nodig en we doen lekker rustig aan. Luca is vandaag 1e geworden met 158 ptn. en ik had 165 ptn. maar ik deed zelf mee buiten mededinging
Ik met Jeszy;
Luca met Jeszy;
sandra1312
Geplaatst: 27-10-12 17:20
.
Laatst bijgewerkt door sandra1312 op 03-11-24 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Faringo
Geplaatst: 27-10-12 17:21
Leuke en mooie foto's weer allemaal zeg
Weer even een hafjestopic gemaakt. Lekker wezen mennen met hafje van een vriendin en toen Storm nog even gereden.
Wat een mooie Hafjes allemaal. Ik wil ook weer een hafje!
njiloj
Geplaatst: 27-10-12 22:40
NEE! IK GA MEE!!!
Het is toch een schatje.
_KaWi_
Geplaatst: 28-10-12 00:51
Pag. 65
Samsie; Leuke haflinger, veel plezier met je nieuwe verzorgpaardje. simone_89; Heerlijk zo in het zonnetje. Leuke foto's. Samsie; Staat mooi dat hoofdstel.Jammer dat ie weg is. PeerAppel; Haha die voorpluk, geweldig wendy1987; Gave foto's, vooral die 2e!Ziet er super netjes uit. Veerlebeest; Knappe veer. Korte manen staan haar best stoer hoor! MoonWencke;Erg mooie foto's. Yvank_; Netjes hoor! Jullie zijn leuk samen. Veerlebeest; Leuke foto's. Hier zien de manen er best nog wel netjes uit toch? Of had ze er nog meer afgeschuurt. Maestroox3; Nebu lekker aan het werk. M_hartje_M; Ahh, lieve foto van Angel. wendy1987; Alweer van die gave foto's. Leuk al die hafjes in het water. Evelyne;Wat leuk dat groene dekje op Angus. Staat hem super leuk!
Pag. 66
Faringo; Erg mooie foto weer van storm. horsii; Leuke foto's van peeps en Kyra. JastieHorse; Super lief!Wat een ukkie nog op de 2e foto. Maestroox3; Lieve foto die eerste. Sky_Sam_Floo; Ook al zo'n leuke cross foto's.Gaaf hoor. Marlis; Wat een ontzettende lieve foto van jullie 2. horsii; Haha inderdaad een lekker wild kapsel heeft kyra daar. Wel een lekkere dikke bos.Peeps ff gek doen.
pag. 67
patricia73; Leuke foto's. Dat bekkie op foto 2, erg schattig haha. sandra1312; Mooi haffie heb je. Sky_Sam_Floo; Heel gaaf weer dat crossen! Nathalie83;Leuke set Yvank_ Gecondoleerd nog. Moet vast een speciaal gevoel geweest zijn om die rit te rijden. Clava; Oeh wat een gave haflinger heb je daar.Erg mooie foto's. CherylW; Leuke plaatjes van jullie samen. VisibreTeam; Wat ziet Nike er al een stuk beter uit zeg. Cynn_x;Wat een prachtig dier! En wat staat dat bruine tuig mooi. Marlis; Wat heerlijk dat jullie weer lekker met peep aan de gang kunnen.Ziet er netjes uit.
Pag. 68
Faringo; Ooo wat een heerlijke foto. Die kan zo in een tijdschrift,geweldig. M_hartje_M; Lekker hoor zo'n buitenritje. Leuk dat je lekker met hem op pad mag. Sita_; Super gave foto's! Wat een knapperd is Willy. Arrabel; Mooie bos manen hoor. paljaslaura; Gefeliciteerd met je puntjes!Erg mooi hafje heb je onder je kont . Cynn_x; ziet er netjes uit hoor. anniekasaur;lieve foto van Marjan. Farolover;Wat een heerlijk mooi en ondeugend koppie heeft soraya. M_hartje_M; Mooie foto's! Roze staat haar erg goed. Maestroox3;Nebu lekekr aan het springen. Mooie set heb je voor hem.
pag. 69
PeerAppel; Wat een manen heeft Abby. Echt super mooi. horsii;Schattig koppie van kyra. Chasey; Gaaf hoor. Ziet er heel erg leuk uit. LucasM; Die loopt even lekker te showen.Mooi dier. Nordsvensk; Leuke foto's van Mia, die is al lekker donker aan het worden van kleur. Nessie; Oh wat jammer. Vond jullie altijd heel erg leuk samen.Het is dat ik al een haffie heb want anders... wolder is echt een prachtige haflinger. Hoop dat je een fijn plekje voor hem kan vinden. xx_Lyzet; Prachtige foto's! Mirandax_; Lief koppie. Veerlebeest; Ziet er heerlijk uit. Het plezier is bij jullie allebei terug te zien. Marlis; Grote baby haha! Wat een peeps mooi geschoren. Ziet er echt heel mooi uit. Wiek3; Wat een mooie herfstplaatjes.
Pag. 70
Hanke_k; Fijn hoor dat het goed ging met jullie wedstrijd. Erg aansprekend hoofdje heeft Jeszy. sandra1312;Leuke foto en haf. njiloj; Haha ,echt een schatje!
Wil toch weer eens foto's laten zien van Nando, we zijn echt enorm vooruit gegaan en herken hem bijna niet meer terug! Van buitenritten pony naar heuse dressuurpony (begint er op te lijken iig haha) .
Eerste keer proefrijden
En hoe het nu gaat
Omdat nando nog jong is (5 jaar) hebben we het rustig aan gedaan, en dat doen we nu nog steeds en dit is een hele goede keuze geweest .
Vandaag komt de eerste kijker voor Wolder. Na zijn verkoop zal ik hier even niet meer actief zijn, dit is dan echt even te confronterend.. Er komen wel weer een keer Goldy-foto's.
Hanke_k: Ziet er al goed uit hoor sandra1312: Wat ziet het er nog lekker groen uit daar bij jou! njiloj: Haha die 2 lieverdjes. _KaWi_: JEetje wat een bijleespost zeg!!! Natif doet weer goed zijn best aan de longe. Mooi dekje ook! Djeradalover: Duidelijk een verschil tussen het begin en nu zeg. Fijn dat je aanpak het gewenste effect heeft. Nessie: sterkte met de verkoop. Hopelijk komt hij bij een heel leuk baasje te staan, met nog wat andere vriendjes in de wei als het even kan.
paljaslaura
Geplaatst: 28-10-12 12:37
@Djeradalover, ziet er goed uit! En leuk dier =) @_KaWi_, mooi beestje zeg! @njiloj, haha wat kijken ze lekker gezellig @sandra1312, ooeehh lekkere bolle en schattige haffie heb je daar! @Hanke_k, heee Atlanta! Die heb ik toen ook nog geprobeerd. Leuke pony en ziet er erg netjes uit!
Oja en wat ook nog wel leuk was is dat ik afgelopen dinsdag (23 okt) weer bij Stal van Steenbergen ben geweest . Mijn vriendin heeft daar ook een haffie gekocht ; Athena Dus Marea heeft dr nichtje er nu weer bij en ze zijn helemaal dikke vriendinnen Ook had ik die hoofdfoto voor Miep en Willem mee genomen en Marea staat nu dus in de woonkamer bij hun =)) Dus er zal binnenkort wel een foto komen van dat Marea en Attie weer herenigd zijn
marlies405
Geplaatst: 28-10-12 12:50
@ Kawi, wat ziet Natif er goed uit! Ziet er relaxed uit aan de longe. Hor gaat het beleren verder? Ik ga je zo een PB sturen, was het helemaal vergeten @ Djerdalover, Nando is goed vooruit gegaan, mooie uitrijdeken!! @ Nessie, héél veel succes met de verkoop van Wolder. Ik zal z'n mooie foto's absoluut missen. Maar ook succes met de zoektocht naar een nieuwe topper.
Kanjer & ik tijdens de clinic van Laurens van Lieren
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 28-10-12 14:46
Pag. 68 M_hartje_M: Die eerste foto is echt heel lief! Vind jullie zó leuk samen. Maestroox3: Supergave set! Echt jaloers op.. En het springen ziet er ook weer top uit!
Pag. 69 PeerAppel: Oeh, babyblauw halster. Mooi! Staat goed! horsii: Leuke foto's weer. Peeps ziet er goed uit met de training! Chasey: Gaaf zeg die crossfoto's! Ziet er uit als een geslaagd weekend. Smile op je face op de eerste foto! LucasM: Mooie haf! En het mooiste uitzicht natuurlijk zo tussen die oortjes, haha. Prachtig. Nordsvensk: Die zit ook alweer aardig dik in dr vacht zo te zien! Heeft wel wat, zo mooi donker! Erg mooie foto's. xx_Lyzet: Wát een aansprekend mooi koppie... foto 2 is geweldig! Mirandax__: Ziet er uit als een snoepie.. hele lieve blik! Veerlebeest: 4 jaar alweer! Wat vliegt de tijd. En wat een mooie band hebben jullie samen zeg, zo wil ook wel rondrijden! Marlis: Kale Peeps! Ziet er goed uit zo! Wiek3: Wauw.. wat een prachtige foto's van een prachtige haflinger! Zo wat heeft die een lange voorpluk zeg
Pag. 70 Hanke_k: Mooi hoofdstel! sandra1312: Jammer van die manen zeg! last van exceem? Faringo: Had je topic gezien! Heeeerlijk lijkt me dat.. njiloj: Whahaha, die foto _KaWi_: Mooie foto! En wat een mooi dekje heb je. Wat voor eentje is het? Djeradalover: Zo, die is veranderd zeg! Hele buik is er vanaf haha. Heel mooi Nessie: Begrijpelijk.. sterkte ermee paljaslaura: Wat een viespeukie haha! marlies405: Wat gaaf zeg, hoe was de clinic? Veel van geleerd? Ziet er erg goed uit op de foto's
paljaslaura: wauw wat een lekker dier!!!!! marlies405: Kanjer doet goed zijn best voor jou tijdens de clinic Cynn_x: Josie heeft inderdaad een lange voorpluk. Evenals haar manen en staart. Helaas heeft ze eind vd zomer een flinke pluk uit haar manen geschuurd :s. Erg jammer.
sandra1312; wat een lekker bollig wolletje is het al! njiloj; wie heeft er gewonnen? haha Kawi; Natif is een knapperd djeradalover; ziet er goed uit hij gaat goed vooruit nessie; succes met de verkoop en sterkte paljaslaura; knappe knappe Marea, Athena is trouwens de mams van onze Jeszy Ben benieuwd naar de foto's! marlies405; zo jou blondje is flink aan de maat of niet? En erg leuk zo'n clinic, was wel erg leerzaam zeker?
@ Hanke, dat kan je wel zeggen. Hij is zo'n 1,58 Moet hem binnenkort weer eens meten. Clinic was heel leuk en leerzaam. Leuk commentaar gehad over Kanjer z'n gangen. Dus dat is altijd leuk toch?
@ Cynn_x, nee geen eczeem, vorige eigenaren hadden er een deken te strak over gedaan waardoor ze helemaal weg waren. Toen ik haar kocht zat er helemaal niks, dus het is al best wel wat gegroeid haha !
_KaWi_
Geplaatst: 28-10-12 17:40
Nessie; sterkte! Wiek3; Tja wat moet je op een zaterdagavond als je thuis zit.. juist even een lekkere lange bijleespost maken haha . paljaslaura; Wat een ontzettend gave dikke bos manen zeg! marlies405; Jullie zien er samen weer super uit. Lijkt me erg leerzaam zo'n clinic. Cynn_x; Dankje! Heb het dekje hier uit een klein ruiterwinkeltje. Zou eigenlijk niet weten welk merk het is maar zal even kijken van de week.
paljaslaura: woow volgens mij heeft ie hele lange manen, prachtig! En de vorm van haar bles is ook mooi . marlies405: je hebt hem lekker actief aan het lopen, netjes hoor