Ziet er goed uit, ben dus niet de enige die het op die manier doet Nessie Wolder lijkt ineens een stuk grover te worden, of heb ik dat fout?
Nessie
Geplaatst: 10-08-11 21:19
Hij maakt zich wat groter op de foto, en is wat te dik (Nouja eigenlijk een enorme grasbuik). Maar we zijn juist bezig met afvallen dus hij is smaller dan op de vorige foto's.
marlies405
Geplaatst: 10-08-11 21:26
@ stan, ik zie dat wij in hetzelfde dorp wonen (zelfde dorp,zelfde halster:D ) Staat je haf ook in H'veld?
njiloj
Geplaatst: 10-08-11 22:41
Wat een leuke foto's weer zeg!
Vandaag weer even langs Bas. En we hebben wat grondwerk gedaan. en nog een paar fotootjes geschoten.
Vandaag met Wolder een sprong gemaakt Hij deed het super, ondanks dat het wat warm was en we dus maar even hebben gesprongen. Beide foto's komen uit filmpje, filmpje volgt nog.
Wat een leuke,mooie grappige hafjes zie ik weer .. En hellaas veel waterbakken ,ik wil zon ! owh en wat is notorious leuk! Z'n vader heeft net zo'n vlekje op z'n snuit alleen dan wat puntiger Heb Nobbi zn rijoutfit ( Op een singel en pad die we morgen gaan halen na) compleet !
wauw hele mooie foto's gezien . lees altijd wel mee. reageer alleen niet omdat ik al tijden geen nieuwe foto's meer heb, ik rij nog steeds op haflingers maar niet meer op die wie ik hier al wel eens heb geplaatst. hier staan alle mooie foto's van het afgelopen jaar en de reden dat ik ben gestopt met madies [ITP] ik zal je missen :(.
njiloj
Geplaatst: 11-08-11 18:13
Zo! die kan springen! (zie ik mezelf nog niet doen hoor!!)
Leuk dat je Nobbi's outfit bijna compleet is! Las dat hij ook heel braaf was: echt fijn!!
Wow, wat springt Wolder hoog!! Notorious' moeder kan ook goed springen en geloof dat hij die genen ook mee heeft gekregen gelukkig.
Sita_
Geplaatst: 11-08-11 18:48
Wooow.. Die Wolder! Zouden de Wallensteintjes allemaal zo'n talent hebben? Mijn Wallenstein kan ook zo springen!
Nadia showt de nieuwste regenmode..
Nessie
Geplaatst: 11-08-11 18:57
Ik doe niet eens mee aan springen in Ermelo Dus ook geen hoogtesprong. Goldy is mijn top springer, maar Wolder begint nu ook veel lef te krijgen en daarbij ook nog eens techniek . Heb straks 2 goede springers!