Haha. Succes vandaag. Ik heb vandaag een dagje paardenvrij :p moet werken van half een tot negen en om vier uur komt shilady langs dus doet anous ze. :p
zo weereven een tijdje niet echt bij kunnen lezen. heb het heel heel druk met me huisje (heb een eigenhuis gekocht waar veel aan moet gebeuren) dus heb minder tijd om op bokt te zijn of andere sites.
vandaag weer naar me paardjes. maandag voor het laatst geweest. ben erg benieuwt hoe het gaat. daarna vanaaf maar weer werken (word dag 7 achter elkaar dat ik op de woning moet zijn wand dinsdag was ik vrij maar had ik eind beoordeling over mijn stage die ik op me werk liep) maandag ben ik ook al ingevallen en bij gesprongen. en vandaag ga ik dat weer doen. en daarna echt 3 dagen vrij en niemand die mij zo gek krijgt om dan weer te werken.
wie heeft er ervaring in het schrijven van een bezwaarschrift? heb parkeerboete gekregen maar feitcode is niet juist en ik hoop dat de straatnaam ook fout is
bianca was weer niet drachtig nu weer laten dekken hopelijk nu wel.... morgen mag liedewij weer is op wedstrijd met een klein kind en zondag mag ik weer:P
Bedankt meiden mijn cijfer waren 5.9 een 6.7 en een 7.2
Las het op hyves naomi hopelijk nu wel dragend en dan volgendjaar stakatto beeb
ja hoor stel je maar voor met je haffie
Monica_86
Geplaatst: 25-06-11 00:36
Nou zoals mijn boktnaam al doet vermoeden ben ik Monica, ook wel Moon of Mo genoemd Ben net 25 jaar, heb een haflinger genaamd Amber (daarover later meer), een hond Diesel, 2 katten en er wandelt in de tuin ook een konijn rond.
Ik werk op een zorgboerderij, een pensionstalling waar een aantal pony's staan die we gebruiken voor kinderlessen. Ik begeleid dus kids met een beperking, super leuk
Daarnaast vind ik fotograferen erg leuk. Een uit de hand gelopen hobby, sinds 2 jaar doe ik fotoshoots, voor een indruk van mijn foto's kun je kijken op mijn website, staat in onderschrift.
Zo dat lijkt me genoeg over mij, nog vragen? Stel ze gerust
Mijn pony, Amber, officieel Amber Imladris. Dit jaar is hij 12 jaar geworden, hij is ruin *hoort jullie denken "WAT ruin/Amber " Lees dit ff http://i183.photobucket.com/albums/x249 ... ramber.jpg * Amber is van mij sinds hij bij zijn moeder weg kon in 1999, dus al 12 jaar bij mij inmiddels Zijn vader is Altjo vd Kenterstreek, moeder Donni Imladris.
Ik heb Amber zelf beleerd/ingereden, hij wordt recreatief gereden. In het verleden heb ik wel eens onderlinge wedstrijden meegedaan, maar het is helemaal niet mijn ding. Ik rij veel liever buiten, lekker voor onszelf
leuk rox vind het altijd leuk om naar spring wedstrijden te kijken
gister heb ik van mijn vriendin een shabrakje gekregen omdat ik geslaagd ben lief toch vamiddag lekker met haar rijden op de friezen en natuurlijk farah en fanny rijden