Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sita_ schreef:Ik gebruik gewoon invlechtelastiekjes, Amy heeft paarse en Shania heeft roze..![]()
Ik heb ze in allerlei kleurtjes!
melody93 schreef:Ben ik weer! Ik heb mijn haffie vandaag heerlijk getoilleteerd! Alles is weer netjes bijgeknipt en haar sokjes weer mooi geschoren (weet dat sommige mensen dat niet bij Haflingers vinden horen, maar ik vind het gewoon mooier)
En ik heb goed nieuws! Ze lijkt nu zo weer zo goed in haar (teddybeer)velletje te zitten dat ik haar misschien toch mag gaan scheren! Mijn vader wil eerst alleen haar buik scheren, maar dat vind ik echt geen gezicht. Ik heb nu met hem afgesproken dat als het er écht niet uit ziet alles eraf gaat
Én ik wil het dit keer zelf gaan doen
(natuurlijk wel met hulp)
Nog spannende dingen gebeurd hier?
Freya schreef:Goede avond all , ik ben ook weer begonnen met vlechten bij mijn merrie. Ook eigenlijk om haar manen te laten groeien, haar manen komen nog net niet onder haar hals vandaan en ik wil in 2010 naar de keuring met haar, eigenlijk volgend jaar met het veulen erbij, maar durf dat niet aan. Vanwege haar been en het veulen is dan of net geboren of moet nog geboren worden. Dus wordt het 2010. Heb ik nog even ruim te rijd om haar manen te laten groeien ... Ben er pas mee begonnen, zal ze het weekend eens opmeten.
monica08 schreef:Heb de hele vakantie en daarna ook nog een lange tijd echt zowat ALLES voor een meisje gedaan, geholpen met vertrouwen, rijden enzo en nu ineens ben ik maar een K*T wijf en bla bla bla.. En wil ze niet meer rijden omdat ze het te druk heeft nou best, maar dan gaat ze wel ineens met anderen.. Geen dank en niks..
melody93 schreef:Ben ik weer! Ik heb mijn haffie vandaag heerlijk getoilleteerd! Alles is weer netjes bijgeknipt en haar sokjes weer mooi geschoren (weet dat sommige mensen dat niet bij Haflingers vinden horen, maar ik vind het gewoon mooier)
En ik heb goed nieuws! Ze lijkt nu zo weer zo goed in haar (teddybeer)velletje te zitten dat ik haar misschien toch mag gaan scheren! Mijn vader wil eerst alleen haar buik scheren, maar dat vind ik echt geen gezicht. Ik heb nu met hem afgesproken dat als het er écht niet uit ziet alles eraf gaat
Én ik wil het dit keer zelf gaan doen
(natuurlijk wel met hulp)
Nog spannende dingen gebeurd hier?
monica08 schreef:Ik kwam dit filmpje net tegen op Youtube..
Wat vinden jullie hier nou van?
http://nl.youtube.com/watch?v=-OCHI_rXj ... hyves.net/
Ziet er allemaal wel allemaal leuk uit enzo, maar vind het best wel gevaarlijk..