Ja, die staat daar idd nog even, ze plakken aan elkaar dus halen ze even een maand uit elkaar, en rond september komt de ander ook thuis en hebben we weer 4x blond in de wei
Ze herkenden elkaar nog heeeel goed, Lux was zo blij Lena te zien, echt heel lief. Toen Lena de trailer uit kwam begon Lux heel zacht te hinniken, het is ook echt moeder en kind om te zien in de wei, alleen is kind wat groter nu en drinkt niet meer, heeft ze wel een poging voor gedaan, maar dat mocht niet meer van Lux gelukkig
Ah superschattige fotos lisette! Herken het wel, onze enter loopt in het land ook standaard nog naast mams, en velina doet ook als enige tegen haar niet lelijk!
Pfoe gedurfd van de mensen die gister nog met trailer op pad zijn geweest, vond het er hier al heftig aan toe gaan, en wij zaten nog in een rustig gebied
silby
Geplaatst: 26-07-15 11:34
Ik was gelukkig voor de "storm" al weer thuis met de trailer... Had wel veel regen tijdens mijn proef. Helaas vind meneer het nodig om in de eerste proef zijn benen te breken over het hekje waardoor er buiten de baan belande wat ons een -2 koste daardoor 179 punten... Tweede proef was de koek op 176 punten... Jammer maar ben bereid trots op hem
Leuk dat koeien vangen Janouk!
Aah dat zijn wel hele lieve foto's Lisette
maessie
Geplaatst: 26-07-15 14:26
Och wat jammer silby! Nou ja volgende keer beter toch? Zijn al supernette punten! Was je weer naar Vrouwenparochie?
Ik heb voor dinsdag maar afgemeld, zie het nog niet zitten om dan alweer te rijden. Vanochtend even de auto geprobeerd, dat voelde ik na de tijd al flink , dus om dan op of af te stappen is dan vast ook niet verstandig! (En hoop natuurlijk dat het volgende week wat beter is voor de friese..) Morgen misschien toch nog maar even naar de huisarts, al verwacht ik dat die niet veel meer gaat zeggen dan rust houden
Ja was nog een keer naar Vrouwenparochie idd... Ja hoor ben ook tevreden... het is voor mij ook allemaal nieuw dus we leren mooi samen In oktober gaan we weer vrolijk verder!
Toch wel harder aangekomen dan je dacht dus... Maar even rustig aan idd!
Peelie
Geplaatst: 26-07-15 15:47
Mijn nieuwe zadel
Denise_Storm
Geplaatst: 26-07-15 15:52
Haflinger Storm van 7 jaar! Nu B+3, en de laatste wedstrijd een 1e en een 2e prijs mee naar huis genomen
Mando
Geplaatst: 26-07-15 17:58
Zo wij hebben ook onze kilometers gemaakt vandaag. Fijn concours fijn gereden Geen punten maar daar ga ik nog niet voor. Eerst kilometers maken en dan komen de puntjes vanzelf bij ons wel. Moet wat meer de puntjes op de i gaan zetten.
Hij deed erg zijn best.
Toen we gingen laden op stal vond mijnheer het nodig om niet in de trailer te gaan en na 10 minuten maar het erf af te denderen. Gelukkig stopte er een auto Echt soms. ...... het is dat ik niet genoeg rollen behang heb. ...
Hij had de grootste lol. .. ik wat minder Die trailer moest hij op. . Dus hij had wel dikke pech.
Is inderdaad wel een fijn terrein! Alleen zo'n takke-eind rijden voor ons maar goed dat zijn de meeste locaties.. voor Harich hebben we ook een uur en een kwartier rijden.. en dan komt ons halfuursritje naar stal daar nog bij op.. word erg vroeg volgende week, want moet om 10u al starten. Zal vriendlief wel niet zo blij mee zijn Word hoog tijd dat ons huis verkocht word, en dat de paarden aan huis komen, dat is zoveel praktischer!
Bis en mijn zusje hebben vorige week meegedaan aan CH Schoorl, oefenwedstrijd. Voorlezer las vaak te laat voor (zenuwen) en Bis vond de hekjes wel leuke hindernissen wat resulteerde in een jury die in een deuk lag.
Voor de rest een aardig nette proef. Alleen de rechtergalop lukte niet (Bis is scheef, rechts achter is haar 'zwakke' been) maar dat hadden we wel al gedacht. Super trots, ik heb nog geen foto's...
Oei dat is idd vroeg, dat halfuursritje naar stal heb ik ook altijd. Ik kon het wedstrijdterrein zien liggen maar moest natuurlijk eerst naar Leek om Doos op te halen.
Ach nog even dan is Oudega weer.... is niet zo heel ver toch voor je?
Leuk dat je de jury een leuke dag heb bezorgd,... als je zelf ook maar plezier heb gehad.
Naja mijn zusje reed maar we hebben er allerbij om kunnen lachen!
maessie
Geplaatst: 27-07-15 11:58
Jaah van t winter veel oudega haha, maar dat is vanaf stal ook al bijna drie kwartier maar daar kan ik gelukkig meestal wel wat regelen qua starttijd, zodat t voor vriendlief ook nog een beetje leuk blijft
@biscuitje: nou beter dat de jury er om kon lachen, dan dat je zo'n zuurpruim had getroffen haha! Je zegt dat de merrie scheef is, weleens een osteopaat geprobeerd? Zoja, dan heb ik niks gezegd
Door middel van chiropractie is het al grotendeels behandelt, we zijn nu het rechterachterbeen aan het trainen. Ze mist er nog gewoon de kracht in om makkelijk aan te springen. Maar het is opzich al een hele vooruitgang dát ze soms rechts aanspringt als je na gaat dat ze sinds ik haar ken gewoon nooit rechts aansprong, altijd links.. We komen haar wel!
Biscuitje, ach een beetje lol is nooit weg. Heeft de jury ook een lollige dag gehad haha. Volgende keer beter! Fijn dat de proef verder wel netjes ging.
Leuk Lisette, veel succes!
Vandaag heeft mijn bijrijder weer op Sup gereden,, we rijden met een micklem multi bridle en vandaag had ik de bitclips er even afgelaten om te kijken hoe hij daar op reageert. Dit deed hij erg fijn, dus even kijken of dat zo blijft of dat het een moment opname was en dan misschien binnenkort er zelf maar weer eens op! Hij liep vandaag ook zo langs het plekje waar hij normaal altijd kliert op de linkerhand. Heeft het een keer geprobeerd om te klieren maar bijrijdster loste dit super op en toen ging hij er wel weer zo langs! En dat met het rotweer van vandaag en een bak als zwembad.
Maar kwam er achter dat hij met longeren linksom ook heel erg in de longeerlijn gaat hangen dus toch maar even weer een afspraak bij de osteopaat maken. Kijken of die wat kan vinden.
Mando
Geplaatst: 27-07-15 20:49
Ik laat mando weer overnachten als het 2 dagen is. Gisteren even geregeld. Ze was ook in bakkeveen.
Ja ik van huis 20 minuten en van stal ook 40 minuten Altijd fijn dat ik in de ochtend mag starten dan heb ik tenminste nog wat energie.
Leuk lisette veel plezier.
Biscuit. .. werken aan de hand. . Krijgen ze een sterke achterhand van. Dan moeten ze die achterhand wel gebruiken namelijk.
Ik heb de micklem weg gedaan. . In het begin liep hij er wel fijn op een op een gegeven moment is hij erop gaan kloten dus gelijk weg gedaan.
Ik ben tot nu toe nog heel erg tevreden met mijn micklem. Met mijn gewone hoofdstel zette hij heel erg vast in de kaak, terwijl hij was behandeld door de tandarts en dat allemaal goed was. En nu met de micklem doet hij dat niet meer. Hij neemt hem ook fijner aan dan mijn andere hoofdstel als ik het hoofdstel omdoe. Probeerde altijd weg te lopen en het hoofdstel te ontwijken maar dat doet hij nu ook niet meer. En daarnaast gebruik ik hem ook voor werk aan de hand en longeren
he dames moet eerst ff bij lezen maar tamara heeft zondag les gehad van maarten van stek ze wilde met stang en trens rijden om daar wat meer les in te hebben en moet zeggen ging lekker het is wel een knapperd zo dan hoor.