Zag een aantal bekenden hier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zag een aantal bekenden hier

FloortjeChar schreef:Mag ik leuk nieuws delen??
Floortje zou eigenlijk 1 december pas bij mij komen... Maar er is slecht weer voorspeld volgende week en daarom in goed overleg met eigenaresse & staleigenaren afgesproken dat ze morgen al komt!!!!
!
welkom!
Rosanna1990 schreef:Vraag he,
hoe kwamen jullie aan een goede bijrijder-ster?
Ik heb regelmatig anderen op mijn paard gehad, maar dan liep ze gewoon echt niet.
Na een paar mensen gehad te hebben, besloten niet aan een bijrijder te beginnen.
Maar straks heb ik 2 paarden en wordt het wel erg druk ben ik bang.
Hoe vonden jullie een goed iemand?

Denk dat dat beter werkt dan via MP. Maar goed, misschien heb je dat allang geprobeerd natuurlijk. Via MP lijkt mij ook lastig iig. Ik zou het daarom ook niet kunnen, Marena delen. Juist omdat er zoveel mensen zijn die niet echt geweldig rijden. Niet dat ik zelf nou zo geweldig rijd, maar een ander rijd toch vaak weer op een hele andere manier. Is moeilijk om iets te vinden wat bij je past denk ik..
Hoe gaat het met Taar?

Dit meisje heb ik ook bij de manege weg, ze rijd bij mij in de manegeles en het is een perfecte match met mijn shet.
apollootje schreef:Dames, wat kletsen jullie allemaal veel!
Veel te veel om bij te kunnen houden.
Ik zag vervelend nieuws over het paardje van Miiejs, jou wil ik dan bij deze ook veel sterkte wensen! Het is vervelend nieuws maar misschien ook wel fijn te weten wat ze nou precies heeft, dan kan je er goed rekening mee houden en er het beste van maken.
Verder heb ik weinig verstand van bijrijders, dat is voor mij ook nog niet nodig geweest. Ik heb enkel een ruitertje voor mijn shet, omdat ik voor haar toch wel iets aan de grote kant benDit meisje heb ik ook bij de manege weg, ze rijd bij mij in de manegeles en het is een perfecte match met mijn shet.
Rosanna, als je ooit een leuke rit wil maken met je paardje maar niet alleen dan mag je mij altijd berichten! Mocht het je wat lijken... Wij houden van boscrossen en leuke uitstapjes
. Ook altijd samen stappen, vakanties te paard en andere leuke dingen.