Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

lies1994 schreef:@kayleigh_ dan heb ik hier nog wel een foto van een dikke bos manen:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6FFFPEVK.jpg
Ze waren zo mooi..
, @Sodeletuut: ben zo blij dat Alvaro weer (bijna helemaal) bij je terug is!!!
Het gaat zo hard! in mei wordt hij alweer 3!

Echt een knapperd!

Volgens mij word dat wel een lekkere tank als hij uitgegroeid is!

)

Het is wel bijna zoek de verschillen
Fijn dat hij braaf was met trainen. Chasey schreef:Heb je dat niet toevallig op film? Hihi. In de modder is iets minder leuk! Ik ben tenminste droog gebleven. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk schrok toen ik mijn val terug zag. Man wat trek ik dat dier in zijn mond! Potverdorie. Dat had ik tijdens de val dus echt NIET in de gaten
Maar het ging zegmaar zo, ik ging vanaf de bakrand op haar rug stappen, maar dan hang ik zegmaar eerst met mijn buik over haar rug. Ze liep heel dicht bij het hek dus ik was bang dat mn voeten bleven hangen in het hek, ik trok mn voeten op en en boog mn knieën en uhmm. Toen ehh verloor ik mn evenwicht en lag ik met mn snuit in een enorme plas modder/water. Pony had alleen een halstertje met halstertouw om dus ik zat gelukkig niet in dr mond. Ik had me geen pijn gedaan hoor, moest er heel hard om lachen, de modder zat zelf in mn broek

:
.

.
.
.
. 

Ik vind het maar vermoeiend rechtop zitten 
Nessie schreef:Ik ben ook wat kieskeurig, ik vind ook lang niet alle Haflingers mooi. Maar dat heb ik bij de meeste rassen wel, er zijn uitblinkers die mij aanspreken, voor anderen zijn er weer andere uitblinkers die anderen aanspreken.
Zie weer leuke foto's voorbij komen

Haha, is met sterre ook wel zo hoor, ik heb een vreselijke houding!