Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paulusjuh schreef:Hebben jullie ook de brief van DAH gekregen (de leden onder ons) dat we een verassing kunnen ophalen bij de stand? Ik ben benieuwd watvoor spannends we krijgen ter ere van het jubileum
Nessie schreef:We deden het na de parade met de paarden, alleen toen had niet iedereen zin meer maar toch nog een grote groep wel, en zelfs stuiterende Goldy en ik stonden ertussenZe stond een seconde stil voor de foto haha. We deden het dan op het voorterrein.
Mandarijn schreef:Paulusjuh schreef:Hebben jullie ook de brief van DAH gekregen (de leden onder ons) dat we een verassing kunnen ophalen bij de stand? Ik ben benieuwd watvoor spannends we krijgen ter ere van het jubileum
Die heb ik ook gehad iddBen wel benieuwd wat 't is.
Ofwel, ik moet 'm wel nog even zoeken - want had 'm ergens neergelegd en daar ligt die nu niet meer...
melody93 schreef:Losrijden is trouwens gewoon op een stuk, maar vorig jaar was het al niet zo'n chaos meer als een aantal jaar geleden