Hebben jullie haflingers ook zo'n moeite met galop?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Laura__ schreef:De mijne vind galloperen aan de longe al moeilijk! laat staan als ik erop zit.
silfie35 schreef:Hallo allemaal.
Wat ik me afvroeg wat het inhoud als je 'niet rijdend' lid bent bij een vereniging?
Ik ga vandaag hard werken, de centen moeten rollen
_Laura__ schreef:Akino heeft zo'n dunne zomervacht dat zijn zwarte huid er door heen schijnt! Hebben meerderen hier last van?
_Laura__ schreef:Akino heeft zo'n dunne zomervacht dat zijn zwarte huid er door heen schijnt! Hebben meerderen hier last van?
Hinke schreef:_Laura__ schreef:Akino heeft zo'n dunne zomervacht dat zijn zwarte huid er door heen schijnt! Hebben meerderen hier last van?
Ja, vooral bij haar billen. Hebben idd wel meer haflingers last van.
Ik moet Ankie nodig weer ontwormen! Ik heb niet zoveel verstand van ontwormen, maar zou de equest pramox goed zijn? Die heb ik al eens eerder gegeven, en er staat op dat hij voor alle wormen is.
PureSylk schreef:muppetmayo, dankje. Ze is alleen een echte dikzak. Nu helaas twee weken in Twisk (Veeeer weg..) omdat de eigenaresse op vakantie is. Jammer, want het ging steeds beter met ons saampjes
Hebben jullie haflingers ook zo'n moeite met galop?
moyra schreef:Pebbels had toen ik haar kocht vel problemen met de galop. Nu doet ze hem netjes alleen heeft zij aan de longeerlijn er moeite mee. Dan zit ze meestal overkruisd.
Wormenkuur is idd handig om het te verwisselen.
Vanavond met pebbels naar de vlietlanden (groot meer).
We halen haar met de trailer en mag ze even uit razen
Zal ze wel lekker vinden denk ik.