Maar is daar ook wel erg leuk. Zeker voor specifieke haflingerdingen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nienke_17 schreef:Haha vindt dat wel een echte haflingeractie hoor
chipieke schreef:wow misslauiehoelang ga je ervan weten?
Sita_ schreef:Goedemorgen!Hinke schreef:Heb je al gezocht naar ervaringen met dat zadel hier op bokt, met de zoekfunctie?
Ja, natuurlijk! Ik heb zelfs een aantal kennissen die ook dat zadel hebben, en super te vreden zijn.
En nu heb ik het besteld en loopt er tegelijk ook een topic hier op bokt, en daar word vanalles gezet over de slechte service, scheve bomen etc. Dat van die scheve bomen wist ik, daar ga ik dus ook op letten, maar gewoon hetgeen wat ik nu allemaal hoor en lees.. Ja, dan begin ik hem toch wel te knijpen, vooral omdat er ook geen gehoor word gegeven op mijn mails en telefoontjes..Hinke schreef:Mooie tinker! Vlecht je de manen in om ze goed te houden? Zou ik eigenlijk ook moeten doen met ankie, maar ik vind het teveel werk.
Teveel werk?Ik vlecht ze heus niet elke dag hoor..
De laatste keer dat ik ze gevlochten heb ik 2 weken geleden.. Ik vlecht ze in brede stevige vlechten en die blijven dan gemiddeld een week of 3/4 zitten. Dan haal ik ze los, kam ze uit en laat ze 2 dagen loshangen en dan weer in de vlechten.
De manen zijn al 15 cm gegroeid sinds ik ben begonnen met vlechten dit voorjaar..
Heeeel lang verhaal misslauie! Zal het vanavond eens op me gemak lezen.. In ieder geval, veel beterschap!
Zo werken, tot 20 uur vanavond!
misslauie schreef:paukk! wat een meag schattige kittensss aaaaaaaaaaaaaah *kwijlt even (A)chipieke schreef:wow misslauiehoelang ga je ervan weten?
je bedoelt hoe lang ik hiermee nog ga "lopen"?ik moet 2 weken op krukken minimaal en daarna is het "belasten naar eigen inzicht"
dus als ie dan te dik word heb ik teveel gedaan, en dat gebeurt vrij snel, dus waarschijnlijk is een loopje de straat heen en weer in eerste instantie al teveelag het zal hopelijk straks allemaal over zijn, en dan kan ik weer heerlijk mijn ding doen..
helaas is mijn verzorgpaardje wegnet voor de verkoop werd ze weer(voor 2e keer) hoefbevangen, en daardoor dus met geen mogelijkheid te verkopen wss... dus eigenaar heeft haar af laten maken
helaas.. mja tis miss wel het beste voor mijn meisje geweest, maar t blijft zuur.
ben nu opzoek naar een nieuw lief verzorgpaardje in omgeving groningen, dus als iemand nog iets weethou ik me aanbevolen.. mja ik moet nu eerst maar even herstellen
wil veel te snel vanalles en nogwat
maar hoop toch over 5 weken wel weer op een paardje te kunnen stappen