Haha ja die vraag krijg ik vaak te horen, wat mijn geheim is. Maar doe er vrij weinig aan, ik vlecht niet zodat het 'langer' word, zit gewoon in dr genen denk sorry dames ! En is idd de Joy die 2/3 jaar terug nog helemaal kaal was! Even fototje voor de mensen die haar niet hebben gezien met dr korte kapsel (eczeem):
_Bitje_
Geplaatst: 30-01-11 22:16
jee wat een verschil! herken hem nog vaag uit oudere topics, toen ie een soort wedstrijdcoup had
wauw wat een verschil van manen. Erg mooie manen heeft ze nu! Ik denk zelf ook dat er geen geheim is, maar het in de genen van het paard zit. Net als bij mensen heeft niet iedereen een dikke lange bos haar
BloodElf
Geplaatst: 30-01-11 23:05
Wat een mooierds komen er weer voorbij!! Prachtig die lange manen van Joy.
Dit is mijn haffie sinds vandaag officieel!!
Sodeletuut
Geplaatst: 30-01-11 23:06
Wow die voorpluk van Joy is echt prachtig! En die manen zijn echt snel gegroeid! Mijn haf heeft ook lange manen, maar nog niet zo lang! Misschien over een tijdje, hij is nu nog maar bijna 3.
Bedankt meiden ! Grappig om te horen dat jullie hopen ook ooit zulke lange manen te hebben , heb ik 1,5 jaar geleden ook gezegd en nu word het tegen mij gezegd over joy echt leuk!
Vandaag heb ik samen met een vriend onze inloopstal omgetoverd tot een simpele 'buitenstudio' met een fluwelen rood kleed, ik ben er zó onwijs blij mee!