. Maar ze moeten wel eerst langs de vacht, waar de naakden besmet kunnen raken, ondanks bijv. ontsmetten. Ik vind het maar engig. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ze moeten wel eerst langs de vacht, waar de naakden besmet kunnen raken, ondanks bijv. ontsmetten. Ik vind het maar engig.

gekke Janouk. 
waarop ze een geschrokken sprong naar voren deed. Voor ik er erg in had lag ik al
nu wel flink last, en dikke knieën, dus het weekeind maar even rustig aan! Maar duimen dat ik dinsdag nog wel kan starten..

nja ik doe lekker rustig aan, lopen is wat minder pijnlijk nu gelukkig, al ist nog wel schuifelende..
Peelie schreef:Mies, dat vraagt natuurlijk om beeld! S&T is in het begin ook enorm wennen.
ik zit er zo enorm fijn in 

Dus mijn vakantieplanning ligt overhoop en toen ben ik maar eens gaan kijken of er die week nog leuke wedstrijden in de buurt zijn. Ik heb mij aangemeld voor de Z1 in Haaksbergen, we zien wel waar we stranden. Twee dagen achter elkaar, kan ik mooi ervaring opdoen
en de paarden op tijd binnengehaald, want mijn stroomdraad ging in de buien naar de grond. Maar de regen hadden wij zo hard nodig, bijna 9 weken geen druppel gehad, alles is gortdroog en bruin/dor.