Fee; wauw... Nordsvensk; hihi, dat koppie ook novito; ligt het aan mij of steken ze beide hun tong uit
Marlis
Geplaatst: 09-05-13 22:10
Fee: jullie zijn zo leuk team. Nordsvensk: helemaal ingepakt haha. novito: leuke gekke haffies
Peep gister ivm problemen met hengstigheid en gedrag en hormonen hengstig gespoten door de doerenarts. Nog geen half uur later stond m'n meisje met koliek. Darmontspanners en pijnstillimg gekregen, savonds laat nog langs geweest en de boer snachts ze bed uit. Gelukkig gaat het nu redelijk. In een dag tijd flink afgevallen, ze had net weer wat praatjes gras gras gras dacht ze tijdens het lopen. Ze mocht het land niet op vandaag. Hield wel haar buik nog wat opgetrokken.
Aahw! sterkte met peep! Ze staat er egt zielig bij! Hopelijk is ze snel oke!
Chasey
Geplaatst: 10-05-13 06:39
SuperLiesje, Haha in de tijgersluitgang naar je haf! Lebeauty_, lieve knuffel foto's. SuperLiesje, hij kijkt je ook echt aan "wat ben jij aa het doen"? Wouterwesley, Leuk zo hond en paard. Die hond van ons kan sneller rennen dan James! Marlis, Awww lieve foto van moeder en dochter. horsii, Leuk dat je er zo op kan zitten. Zo te zien maakt het haar ook niet veel uit. BeauKate, Wat ben je aan het doen op die foto? MariekeS_, Je haf ziet er heel goed uit en ook het lopen! knetterhard, die van jou ook al! knappe haf die ook mooi loopt. SaartjeNina, Haha geinig! liespr, lol dat is te zien dat ze haar traktatie lekker vond! leuk! en gefeliciteerd. Nordsvensk, Alweer zo'n hafje die mooi kan lopen. Netjes hoor! MelisWess, Gewassen en dan lekker rollen! Gelukkig niet in het zand hihi. Yvank_, Netjes hoor! Ze ziet er goed uit. Marlis, Viespleukjes! hilly200, Aww zo'n ezeltje vind ik hem niet. Leuk koppie! Wouterwesley, Leuk dat je nichtje erop kan rijden! Marlis, Leuk dat ze weer bij elkaar zijn. jasmijnxxxxx, Lekker in het water! Fee_, Hele gave foto's zeg!! Nordsvensk, Haha zijn ook al weer een hoop vliegen. James heeft zijn vliegenpak ook al weer aan. novito, Leuk stel Marlis, Awww arm paard! Hopelijk gaat het snel beter.
Gisteren een frisse duik met James genomen!
En vergeten peesbeschermers af te doen voordat we het water in gingen, dus die gingen af in het water en moesten we even terug om die eruit te vissen.
casey wat gaaaf!! marlis oei wat vervelend! en gaat het nu al weer wat beter? mijn telefoon makt niet echt makkelijk bijlees posten dus zal binnekort weer ns op de laptop gaan zitten
@Marlis, aah wat zielig hopelijk gaat het snel weer goed! @Chasey, ooh ziet er zo leuk uit ahaha @RianneZweeds, wat n knapperd @Novito, gefeliciteerd! haha Wilana en Wanda gelongeerd, jaa bij Wilana ligt het touw op de grond maar was even voor de foto hihi En er is weer een veulentje De foto is te klein dus hier een link naar facebook Aangenaam: Mary-Lou https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8010_n.jpg
Hier peggy en novito de 2 jarige joppies! Peggy is 22 geworden en novito 4!
liespr
Geplaatst: 10-05-13 17:39
hilly200: Wat een mooie aftekening! Fee_: Wat zien jullie er chique uit! Mooie foto's ook. Marlis: Beterschap! riannezweeds: leuke foto, vooral die eerste! Chasey: Ooh heerljk zeg! Ben jaloers, lekker zwemmen met het paard
Mel wist vandaag niet wat haar overkwam, ik was net thuis van de paarden, lekker een rondje buiten gereden. Ben m'n schoenen aan het uittrekken wordt het nieuwe hoofdstel gebracht, dus meteen weer terug en passen maar! Mel was lekker aan het uitbuiken en had volgens mij niet zo veel zin.
Melletje:
Zelf moet ik even wennen, we hebben hiervoor altijd alleen dunne, zwarte hoofdstellen gehad. Maar ik ben er heel blij mee
MelisWess
Geplaatst: 10-05-13 18:20
Chasey! Super leuk! Mijn haffie gaat het water niet in.. Toch maar eens proberen met een ander paard erbij die er ingaat.. Riannezweeds, wat is ze mooi! xmarijn, leuk dat er weer een veulen is geboren, zo schattig altijd novito, gefeliciteerd met de 2 jarige joppies! hihi Liespr: Wat een mooi hoofdstel! Staat haar super goed!
Vandaag even met Blondie gespeeld in het weiland.. Wel met mobile gemaakt..
Pagina 65 @superliesje, haha op die laatste foto besluip je 'm gewoon! @lebeauty_, lieff (: @superliesje, geweldig haha @wouterwesley, Racennn! Pagina 66 @Marlis, haha grappige foto die eerste @horsii, heel lieve foto's (: @Beaukate, mooie closeup! @MariekeS_, ziet er echt heel fijn uit @knetterhad, zo die ziet er echt top uit! @SaartjeNina, schattig koppie @liespr, lekkere snuit ;P en gefeliciteerd nog! @Nordsvensk, lekker ontspannen @MelisWess, rollebolle, doen ze allemaal graag @Yvank_, super goed! Pagina 67 @Marlis, zijn net… varkentjes… @hilly200, wat een leuk snebje heeft ie @wouterwesley, ah wat leuk! @Marlis, ze lijken best een beetje op elkaar, of niet? @jasmijnxxxxx, heerlijk in het water @Fee_, die ziet er chique uit! @Nordsvensk, helemaal ingepakt als een cadeautje haha @novito, lieve foto (: Pagina 68 @Marlis, ah bah arme Peep :c Beterschap! @Chasey, hahaha die tandjes @riannezweeds, lief koppie heeft ie (: @xmarijn, leuke beestjes @novito, GEFELICITEEEERD =D @liespr, gaaf hoofdstel! @MelisWess, lekker de beentjes strekken ;P
Enn ik start alweer L2! (met ook al weer 2 winst ) Hier nog 2 fototjes van laatste keer L1 en 2x eerste met 203 en 202 punten (: Trots op me merrietje c:
Wauw wat komen er leuke haffies voorbij! Ziet er goed uit hierboven. En zielige peeps, ziet er echt ongelukkig uit! hopelijk knapt ze snel weer volledig op.
Ik lees eigelijk al een lange tijd mee en kijk wat voor mooie haffies jullie hebben. Maar mijn droom komt morgen uit. Dan ga ik namelijk mijn nieuwe paard halen. Een leuke brave haflinger merrie. Die zal ik vd week wel even spammen hier :p Ben nog klaar wakker van de spanning en dingen voor morgen. Dus word een waardeloos nachtje.. :p
ApplePapple
Geplaatst: 11-05-13 07:13
IrisvdBorne schreef:
novito; ligt het aan mij of steken ze beide hun tong uit
Peep is weer redelijk opgeknapt. Qua conditie wel flink wat ingeleverd en ook qua gewicht. Gelukkig komt dat er bij haffies zo weer aan. Ook is ze wat stijf geworden. Vandaag een kwartiertje gereden met knappie en haar nieuwe Zadel. (Nog op proef, krijg hem in het bruin)
Fijn dat peep weer wat opgeknapt is! Hoe bevalt het zadel marlis?
Marlis
Geplaatst: 11-05-13 11:11
_KaWi_ schreef:
Fijn dat peep weer wat opgeknapt is! Hoe bevalt het zadel marlis?
Ja tot nu toe goed. Mag hem 2 weken op proef gewoon lekker mee rijden en proberen en bevalt die dan nog besteld die hem in het bruin voor me. Zit er alleen wel aan te denken dikker wrongen er dan bij te laten doen.
Oh kan dat?? Vind het inderdaad ook wat weinig wrong
Marlis
Geplaatst: 11-05-13 11:19
_KaWi_ schreef:
Oh kan dat?? Vind het inderdaad ook wat weinig wrong
Ja hij zei van de week toen die er was om te passen dat je er ook dikkere wrongen op kan zetten. Is natuurlijk met klittenband. Dus ga dat over anderhalve week ook gelijk even vragen haha.