Wat hebben jullie weer lekker veel gekletst!
Heb alles globaal bij gelezen (Sorry, paar daagjes niet op bokt geweest)...
'k Las iets over dekens... 'k heb toevallig gisteravond voor Floor een nieuwe zweetdeken op de kop getikt (heerlijk van die kortingsstickers!), 14 eurotjes.. niks van te zeggen toch

En ontvang als t goed is vandaag 2 dekens via marktplaats... 0 grams & 100 grams.. K vind dat ik te laat ben om nu nog 'veel grams' op te gaan gooien en tja, koudbloedje kan zich zelf ook prima warmhouden.. Dus ik vind dat zodra t echt koud wordt ze de 0 grams op krijgt of anders nog de 100.. Maar t liefst hoop ik natuurlijk dat ik ze niet nodig heb en het 'voorspelde winterweer van volgende week' lekker ver weg blijft!

Oja, ben btw meer een voorstander van 'zonder deken'.. maar t is m'n eerste eigen paardje dus advies is allemaal welkom hoor

Ik ben nu alweer vergeten wat jullie allemaal gepost hebben, sorry! Nou wel gezellig hoor al dat geklets!

Denk dat ik maar even wat vaker een kijkje op bokt moet nemen..

Fijne dag allemaal vandaag!
Sterkte... Arm dier!
. Balen dus.
duren voor ik weer helemaal goed ben. 
de dierenarts belde met de bloeduitslag... Bri is pssm positief getest, ze is drager en heeft het zelf ook helaas... Ik ga haar proberen op te bouwen en met trainen proberen goed te krijgen. De dierenarts gaf me ook nog de optie haar in training te zetten voor een maand maar dat durf ik niet want ik wil precies weten wat er met haar gebeurt en er niet door de bak laten slaan oid. Hoop echt dat t gaat lukken maar vrees voor het ergste. Heb haar fokker al ingelicht aangezien het erfelijk is...