Wat is Willy toch een ontzettend mooi dier! Het perfecte beeld van een haflinger als je het mij vraagt Welk hoofdstel heb je?
Sita_
Geplaatst: 14-10-12 17:51
Thx Ik heb de Rossner Perpignan, in t donkerbruin met n frontriem van C-star.. De fotos zijn van gister tijdens CH Franeker, met 48 starts (alleen maar sportpaarden) in de BB paarden en hij is 1e en 2e geworden.. Met een 9 op algemene indruk en 81 en 74 punten..
Arrabel
Geplaatst: 15-10-12 13:21
Wow! mooie foto's allemaal. Helaas is mijn camera al wat ouder en maakt niet meer zulke mooie foto's Maar ik heb toch wel een mooie al zeg ik het zelf.. Het is de Haflinger van een vriendin van mij. Ik ben echt helemaal verliefd op haar manen
Wat een knappe haffie's weer allemaal En vind Willy echt n gaaf beest om te zien!
Had 7 oktober weer wedstrijd Had 2 winstpunten en de teller staat nu op B+7
Arrabel
Geplaatst: 15-10-12 16:52
M_hartje_M schreef:
Hey is die haflinger net niet te koop gezet ?
Ja klopt
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 15-10-12 21:28
Pagina 67 Marlis: Peeps ziet er goed uit! Erg mooie galopsfoto
Pagina 68 Faringo: Whahaha géniaal ! Echt hilarisch! M_hartje_M: Wat een leuke naam, Muppet! En volgens mij is dat echt een fantastische omgeving om te rijden. Waar is het als ik vragen mag? Sita_: Wauw, wat heeft die een springtechniek zeg ! Zo. Nu baal ik er nog meer van dat de mijne het verdomd om te springen als ik naar je foto's kijk... Grr! Jaloers! Ook erg gaaf setje en frontriem trouwens Arrabel: Idd, erg mooie bos manen heeft ze. paljaslaura: Oehh, ziet er goed uit! Lekkere body heeft jouw haf en mooie aftekening op het hoofd. Helemaal mijn type! En natuurlijk gefeliciteerd met je punten!
2 bewerkte stills uit een filmpje op mijn bijrijdpony van laatst.
anniekasaur
Geplaatst: 16-10-12 13:19
Laaaang geleden dat ik hier ben geweest Prachtige haflingers komen er voor bij, @Sita_ wat voor punten had je met Willy, wat een leuk hoofdje heeft ie zeg! @Paljeslaure, netjes hoor, ga zo door
@Faringo, kunnen mensen die shampoo ook gebruiken, doe mij die ook maar
Ik heb eindelijk een passend zadel voor die van mij, maar nu kan ik zelf helaas niet rijden..
We hadden 81 in t eerste parcours (9 op algemende indruk) en 74 in t 2e parcours..
Farolover
Geplaatst: 17-10-12 14:18
Pagina 67
@ patricia73 ; Wat een grappige fotos! @ sandra1312 ; Lief hoofdje heeft Hanita @ Sky_Sam_Floo ; Leuke foto, ziet er goed uit @ Nathalie83 ; Mooie luna! @ Yvank_ ; Respect! top dat je dat gedaan hebt! gecondoleerd met je opa.. @ Clava ; Looks good! @ CherylW ; Die eerste foto is lief @ VisibreTeam ; Zo gaaf wat jij allemaal met je haf doet! @ Samsie ; Leuk roze setje! @ Cynn_x ; Wauw wat een prachtige foto die eerste, mooi koppie! @ Marlis ; Ziet er goed uit zeg!
Pagina 68
@ Faringo ; Geniale foto @ M_hartje_M ; Ziet er leuk uit @ Sita_ ; Knappe Willy @ Arrabel ; mooie haflinger, stoer koppie zit er op! @ paljaslaura ; Wat goed, gefeliciteerd met je punten @ Cynn_x ; Dat ziet er netjes uit zeg @ anniekasaur ; Schattige Marjan
anniekasaur: Waarom kan je nu niet zelf rijden? Wat heb ik gemist? Wel een leuke foto! Lekker suf zo erbij haha.. Farolover: Ik ben zó verliefd op dat koppie.. Echt een onwijs mooie bles, helemaal mijn smaak haha.. en dan heerlijk die oortjes er op en die mooie manen! Wat een knapperd
suzanne461
Geplaatst: 17-10-12 19:28
-Sita_: Wat springt Willy mooi! (en een mooi hoofdstel!) -Arrabel:Wauw die manen -paljaslaura: Goed bezig met de 2 winstpunten! -Cynn_x: Ziet er goed uit! -anniekasaur: Lief koppie heeft marjan -Farolover: Wat een schatje! Waar heb je dat halster vandaan?
Edit twee vergeten -Faringo: Haha geniaal! -M_hartje_M: Leuk dat je erop mag rijden!