Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Moyra; Gaat het rijden nu beter met je rug? Wel lekker hoor om weer te kunnen rijden.
Candace; Tuig poetsen is ook niet zo'n leuk karweitje vind ik, succes met poetsen en wassen!
Gisteren was ik weer veel te laat thuis van de kermis, het is elk jaar hetzelfde liedje. Alleen nu rijd ik wel elke dag keurig op Wenner, want anders vind ik het zonde van t oefenen. Vanaaf heb ik een bbq in country stijl en mag Wenner even mee met zijn Western outfit haha!
Freya schreef:@ Joopie, Donna verhuisd naar Zoeterwoude, stal de Nieuwe Uithof.
Zou blij zijn dat ze straks bijna om de hoek staat.
@ Moyra, het ging ze zeker goed af van de week ... zag er super uit. Zal van de week ff foto's schieten van jullie twee.
Straks die tut van mij maar weer even rijden, hopelijk gaat het zadel niet schuiven met korte singel en bontje eronder.
horsii schreef:Ik lag om 6 uur in me bed dus vanmorgen peeps rijden is er niet van gekomen.
Nu maar na het avondeten doen en daarna weer zomerfeesten.
Ben heel me stem kwijt en heb echt keelpijn, bah:P
Is kijken hoe die bolle in de bak doet, denk dat ze lekker vervelend is.
Madeira_ schreef:Hier ook een eigen paard.. eigenlijk nooit gezocht naar een verzorgpaard..
Kitzbi, spannendga je naar de nationale? Dan zie ik je misschien nog wel haha.
Jody, fijn dat je les goed ging
Flurk, nog gefeliciteerd.
Liekjje, pff.. zwaar dagje gehad dus op je werk
Candace, succes morgen op je wedstrijd!
Hier gaat wel goed. Niet zoveel te melden. Gesprek is maandag over mijn operatie hopelijk is het allemaal gauw achter de rug..
Roxylovee schreef:wat een poedersuiker weer zeg !![]()
ik wil weg uit nederlandd wie gaat er mee?
Liiisaaa schreef:Pfft echt ik heb het even hélemaal gehad met Nibbit! Vandaag in de bak is hij gewoon compleet door het lint gegaan omdat een van zijn merrie's de bak uitging en ik kon serieus níks meer! Ik heb echt op veel paarden gezeten die er vandoor gingen, maar dit was écht niet meer grappig.
Maarja, dat is het nadeel van een hengst.. Als die eenmaal iets in z'n kop krijgt, krijg je het er gewoon niet uit.We hebben gelijk zo'n stangbit bestelt omdat ik op trens al helemaal niks kan beginnen tegen 600kilo spier en hij heeft gewoon soms zo'n bui..
Maar verder gaat het prima hier
Freya schreef:muppetmayo schreef:Jolan heb inmiddels al wat lekkere receptjesKomt helemaal goed dus
Wat las ik nou op hyves over je duim?
Oke das mooi.
Ja me duim, had een ontsteking zitten in een gewrichtje in me duim, is nu bijna over gelukkig.
En bevalt het een beetje in Delfgauw ?