Haflingerweekend 11 en 12 September Ermelo!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: Haflingerweekend 11 en 12 September Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:56

Al die parapu's vinden onze blondjes denk ik best wel leuk.
Pfffffffffff dan kan ik het helemaal shaken.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:02

Haha, ik zou Lita hier ook niet het lokaal in krijgen :') Alle looppaden zijn bedekt met natte paraplu's :+

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:18

Mando schreef:

ging vanmorgen buitenritje maken en de kliko met uitpuilende vuilniszak was toch wel erg eng

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:31

Zo ben net vanacht teruggekomen van vakantie. Zo in een week tijd wel erg veel pagina's bijgekomen. Gelukkig nog niet gelezen dat het niet door gaat :D.

Ga zo eens kijken hoe het met Bel is. Ze is als het goed is nog wel in beweging gehouden in mijn vakantie. Maarja geen super voorbereiding voor ons dit jaar. We gaan wel zien wat het wordt. Zal deze week wel naar de hal moeten ben ik bang om nog een beetje te kunnen rijden.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 14:21

Mando schreef:

Gewoon thuis oefenen. Bakje biks onder een paraplu: moet je eens zien hoe interessant een haflinger een paraplu vindt.
:D :Y)
Ik train dat soort dingen trouwens wekelijks; die van mij kijken echt nergens meer van op. Ik leg gewoon elke week wat nieuws in hun bak (trampoline, vlaggen, grote stukken landbouwplastic, kruiwagens op de kop, vuilniszak, vuilnisbak, parasol, etc. ). Naast het hooi. Vroeger was het interessant. Nu kijken ze even en lopen dan door naar hun hooi.
Ze weten niet beter als dat het allemaal te vertrouwen is, als ik erbij sta. *D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 14:25

Hier ook eentje die thuis alles best vind, maar zodra ze het op vreemd terrein tegenkomt is alles doodeng.. :Y)

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:50

Waarschijnlijk gaat Ermelo voor ons gewoon door! :D

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:53

gefeliciteerd!

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:09

jeej! *\o/* Super Karen!! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:09

Kan iemand mij helpen aan springschoenen?
Die ik kan over nemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:10

En wat was de site?
Anders kan ik niet zien hoe laat ik moet springen =O =(

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:29

Pauk schreef:
Waarschijnlijk gaat Ermelo voor ons gewoon door! :D

Super :):)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:29

ermelo.deaangespannenhaflinger.nl ;)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:34

Hier is een 'kleine' discussie gaande met ons pap :(

Ik zou vanaf vandaag Lies, de haf van mijn vriendin, doorrijden tot Ermelo omdat zij met school naar Londen gaat t/m vrijdag. Lies zou dan vanavond hierheen komen, maar dat mocht opeens niet meer :roll: Nu ga ik haar donderdag ophalen, mits mijn vader niet opeens iets in zijn hoofd haald "want het is toch net zo handig als we Lies vrijdag bij hun thuis ophalen". Nee, want ik moet Lies wassen, rijden, en weet ik het allemaal wat en ik wil vrijdag zo snel als het kan aanrijden, en dus niet eerst nog naar Bokhoven moeten om Lies op te halen.

"Ja, het is toch net zo handig eigenlijk als we zaterdagochtend al vroeg aanrijden, anders moeten we eerst vrijdag jou en Vicki brengen, weer naar huis, zaterdag zelf daarheen, naar huis en zondag weer daarheen en weer naar huis.. Is toch van de zotte..."

Ja, jullie kiezen er zelf voor om niet te overnachten. Ik heb mn stal en campingplaats voor die nacht ook betaald en het komt mij alleen maar goed uit om vrijdag al te gaan, scheeld me een hoop stress en als ik zaterdag dus om 5/6 uur hier aan zou moeten rijden, dus om 4 uur zoiezo mijn bed uit, om nog wat van vriendinnen te kunnen zien, vervolgens 's avonds in een tent slaap en waarschijnlijk niet heel vroeg naar bed ga, zondag weer vroeg op moet voor de cross en dan nog moet crossen, dat trek ik echt niet :n

"Ja, maar weet je wel wat even op en neer kost, dat is minder als die camping en stalling..."

Ja :x krijg wat.. Het is nu zo geregeld en afgesproken dat we vrijdag gaan dus nu gaan we vrijdag ook hoor, tis goed!
Laatst bijgewerkt door LoveLita op 07-09-10 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:36

Afbeelding

dit zijn wij

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:38

aah dat meen je niet Li :oo

Ik hoop dat je hem nog om kan praten hoor!! Je moet uiteraard de vrijdag er al zijn!! :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:40

We gaan vrijdag ook gewoon :+ het is goed hoor, dat is beloofd en omdat hun nu extra op en neer moeten rijden omdat ze niet willen overnachten ergens moet ik maar een dag later zeker? Nee, dat feest gaat niet door. Ze willen zelf persé komen kijken zaterdag en ik heb ze er niet eens om gevraagd zal ik maar zeggen, heel leuk dat ze komen, dat zeker wel, maar het had niet gehoeven.

Uiteindelijk is het toch 'MIJN' weekeind..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:42

Aah Lianne.. ^) Balen...

Kheb net wel een half uur zitten hannessen met mijn plastron... Ik kreeg hem niet naar t zin gevouwen... :Y)

Mijn rijbroek past helaas niet helemaal bij mijn nieuwe dekje, maar heb het net buiten in t licht gehouden en het stoort niet echt ofzo.. In t vervolg maar mijn rijbroek meenemen als ik een dekje ga kopen.. Er zitten toch veel verschillende tinten in dat creme en champagne..

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:46

Plastrons vouwen is een sterke kant van mij _O- Mijne schiet altijd los, dus heb ondertussen al veel mogen vouwen :+

Balen dat het net niet bij elkaar past, maar wie weet valt het wel helemaal niet op als je het niet weet?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:48

Nee, het is niet storend ofzo... :n Mijn dekje is ietsjes geler dan de broek.. Maar dat valt denk ik niet op wanneer alles in 1 geheel is..

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:49

ja maar nu weten we het allemaal :D
haha, maar dat zal wel wat meevallen idd.. helemaal als het zonnetje schijnt.
zijn toch dezelfde tinten dus dat stoort niet...

jeetje lianne... lekker lomp weer van je vader :7

LoveLita

Hmhm, ik denk ook wel dat het mee zal vallen. Er zit natuurlijk ook eerst nog een zadel 'tussen' zegmaar wat het misschien wel breekt :) Maargoed, ik weet nu natuurlijk ook niet hoe groot het verschil dan is :+

LoveLita

MissToseland schreef:
jeetje lianne... lekker lomp weer van je vader :7

Haha, jij kent hem ook al goed genoeg _O-

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:52

LoveLita schreef:
Hmhm, ik denk ook wel dat het mee zal vallen. Er zit natuurlijk ook eerst nog een zadel 'tussen' zegmaar wat het misschien wel breekt :) Maargoed, ik weet nu natuurlijk ook niet hoe groot het verschil dan is :+

Nee, het valt echt mee..
Als het niet mee zou vallen zou ik nu al in de stress zitten omdat ik het afschuwelijk vind zo te rijden.. :+ De handschoenen en plastron zijn ook geler dan de broek en is ook allemaal van HH en dat past ook mooi bij elkaar..

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:54

Sita_ schreef:
LoveLita schreef:

Nee, het valt echt mee..
Als het niet mee zou vallen zou ik nu al in de stress zitten omdat ik het afschuwelijk vind zo te rijden.. :+ De handschoenen en plastron zijn ook geler dan de broek en is ook allemaal van HH en dat past ook mooi bij elkaar..

Haha daarom :')

Mijn handschoenen zijn ook niet zo wit als mijn broek en mijn plastron is ook wat doffig door het stof :') Maar ga er ook geen nieuwe om kopen hoor. Die handschoenen zijn super fijn en die zijn ook niet spierwit, plastron moet gewoon een keer in de was eigenlijk, maar dat doe ik wel na de clubkampioenschappen volgende week :')