Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alle looppaden zijn bedekt met natte paraplu's
.Mando schreef:Al die parapu's vinden onze blondjes denk ik best wel leuk.
Pfffffffffff dan kan ik het helemaal shaken.
Super Karen!!

Nu ga ik haar donderdag ophalen, mits mijn vader niet opeens iets in zijn hoofd haald "want het is toch net zo handig als we Lies vrijdag bij hun thuis ophalen". Nee, want ik moet Lies wassen, rijden, en weet ik het allemaal wat en ik wil vrijdag zo snel als het kan aanrijden, en dus niet eerst nog naar Bokhoven moeten om Lies op te halen.
krijg wat.. Het is nu zo geregeld en afgesproken dat we vrijdag gaan dus nu gaan we vrijdag ook hoor, tis goed! 
het is goed hoor, dat is beloofd en omdat hun nu extra op en neer moeten rijden omdat ze niet willen overnachten ergens moet ik maar een dag later zeker? Nee, dat feest gaat niet door. Ze willen zelf persé komen kijken zaterdag en ik heb ze er niet eens om gevraagd zal ik maar zeggen, heel leuk dat ze komen, dat zeker wel, maar het had niet gehoeven.
Balen... 
Mijne schiet altijd los, dus heb ondertussen al veel mogen vouwen
Mijn dekje is ietsjes geler dan de broek.. Maar dat valt denk ik niet op wanneer alles in 1 geheel is.. 
LoveLita schreef:Hmhm, ik denk ook wel dat het mee zal vallen. Er zit natuurlijk ook eerst nog een zadel 'tussen' zegmaar wat het misschien wel breektMaargoed, ik weet nu natuurlijk ook niet hoe groot het verschil dan is
De handschoenen en plastron zijn ook geler dan de broek en is ook allemaal van HH en dat past ook mooi bij elkaar.. Sita_ schreef:LoveLita schreef:Hmhm, ik denk ook wel dat het mee zal vallen. Er zit natuurlijk ook eerst nog een zadel 'tussen' zegmaar wat het misschien wel breektMaargoed, ik weet nu natuurlijk ook niet hoe groot het verschil dan is
Nee, het valt echt mee..
Als het niet mee zou vallen zou ik nu al in de stress zitten omdat ik het afschuwelijk vind zo te rijden..De handschoenen en plastron zijn ook geler dan de broek en is ook allemaal van HH en dat past ook mooi bij elkaar..

Maar ga er ook geen nieuwe om kopen hoor. Die handschoenen zijn super fijn en die zijn ook niet spierwit, plastron moet gewoon een keer in de was eigenlijk, maar dat doe ik wel na de clubkampioenschappen volgende week