Ik heb ook geen vent nodig daarom koop ik over 3.5 jaar ook een paard Kan het helaas nu nog niet betalen.. (hoop op paar uurtjes meer op t werk) anders had ie er allang gestaan
Nou ik ga wel meeten maar ik ga niet wenner meenemen. Die wordt helemaal hieperdepiep denk ik.. Vond ik op de Veluwe al aardig heftig met m ook al was hij daar over het algemeen echt heel erg braaf! Groepsritten ga ik me nog maar even niet aan wagen..
joopiexx
Geplaatst: 07-12-09 23:06
Siersma schreef:
Maar ja geen geld en geen trailer, dus word voorlopig niks.
Sparen en dan naar laag soeren, dat is niet duur en super geweldig gaaf en mooi.. Ik had vervoer via bokt gevonden wat ook nog heel goed te doen was en een geweldige week beleefd.. Sparen was echt beloond! Dus nu ben ik weer aan het sparen voor volgend jaar!
We kunnen ook meeten zonder paarden, is net zo gezellig.
En nu ga ik er ook echt in, tot morgen en slaap lekker iedereen.
joopiexx
Geplaatst: 07-12-09 23:16
Huren vind ik ook leuk, maar ik hoef geen race ritje ofzo.. Ik ben erg gesteld op het rijden met mijn eigen pony en vind het leuk om relaxte ritjes te maken op een ander paard maar t volle gas heb k nog niet eens met mijne opengetrokken. Komt denk ook doordat Boy heel vaak struikelde en k daar toch nog een btje vrees voor heb.
Meeten zonder paarden vind ik dan misschien nog leuker!
Ow hoeft voor mij ook echt geen race ritje hoor. door duinen en bos kun je heerlijk rustig rijden.. Maar ik sta echt voor alles wel open!! Ik heb alleen sowieso geen paard om mee te nemen..
joopiexx
Geplaatst: 07-12-09 23:20
Wanneer is wel een belangrijke vraag denk.. Gezien het weer, de activiteit enzo die je daar zou willen doen? Ik vind het wel een leuk idee, maar wel met voorkeur voor het voorjaar oid.
Maar tegen die tijd kan ik er misschien wel 2 meenemen, want we zijn natuurlijk voor mn zusjes op zoek Moet k wel heel lief vragen waarschijnlijk.. Het valt neit mee om een leuke en geschikte pony te vinden. De markt vind ik slecht, het aanbod is redelijk maar de vraagprijzen zijn vaak hoog en ik snap neit zo goed waarop gebaseerd.
Jammer dat de zoektocht zo stroef verloopt.. Jullie zijn al flinke poos bezig ook inmiddels ofnie?
joopiexx
Geplaatst: 07-12-09 23:40
Nou we zijn nu een week of 2 echt serieus op internet aan het rondkijken, hebben veel mailcontact en zijn bij 2 gaan kijken. Beiden wel erg leuk maar niet echt wow.. Bovendien kijk je toch wel selectief in een bepaalde categorie, zit je met een budget en is het ook nog eens voor 2 zusjes die het allebei leuk moeten vinden.. We hebben geen haast dus dat scheelt wel. Stal hoeft niet zo nodig gevult en ze kunnen nu nog even verbouwen op stal.
jSophiaF
Geplaatst: 07-12-09 23:46
Dames, ik ga hier de boel afsluiten, zo nog even een warme douche nemen, nee heb het niet koud, maar door dat getrek van Donna met laden heeft me rug geen goed gedaan en daarna lekker eigenwijs op Baco gereden en dat is weer race-eend. Maar heb hem wel gekregen waar ik hem hebben wou, ben benieuwd hoe hij morgen is. En dan daarna lekker me mandje opzoeken.