... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Viet schreef:Ik weet niet eens voor hoeveel die 78 Punten staan weet je dat
Het lijkt mij ook wel heel leuk hoor! Alleen ik ben er gewoon een leek in. En een paard goed keuringsklaar maken lijkt me verrekte moeilijk!
Dat is dus bijna Elite, ze is immers op de elitekeuring geweest, en dat is echt iets om trots op te zijn..

Madeira_ schreef:Lous schreef:Ken dat, lekker nagenieten, zeker doen
Zie mijn paardje zondag pas weer
Ja heerlijk gevoel
Ik ook.. vriendin/bijrijdster doet Madeira morgen en overmorgen.. En zondag wedstrijd.. maar als ze zoals vandaag loopt, maak ik me geen zorgen
(Natuurlijk wel met mij erlangs in stap)
de dierenarts belde met de bloeduitslag... Bri is pssm positief getest, ze is drager en heeft het zelf ook helaas... Ik ga haar proberen op te bouwen en met trainen proberen goed te krijgen. De dierenarts gaf me ook nog de optie haar in training te zetten voor een maand maar dat durf ik niet want ik wil precies weten wat er met haar gebeurt en er niet door de bak laten slaan oid. Hoop echt dat t gaat lukken maar vrees voor het ergste. Heb haar fokker al ingelicht aangezien het erfelijk is... Roxyi schreef:Ik ben ook 21+, en zou graag een haflinger willen. Zo 1 ding die breed gebouwd is :d
Ben alleen bang dat ik te groot en te zwaar ben.
Ben 1.70 en niet echt zwaar overgewicht ofzo, maar mogen wel wat kilo'tjes af..
Wat denken jullie, zou het kunnen.. Uuuh natuurlijk moeilijk in te schatten zonder foto, maar was gewoon nieuwschierig...