Kinel: Fijn dat je er niet zoveel last van hebt en gewoon lekker kunt rijden. Heerlijk zo'n ritje van 2,5 uur als het weer een beetje mee zit.
*Edit* Ik vind de foto's wel gaaf Marja! Hij kijkt op allebei de foto's superlief en vrolijk, ziet eruit alsof hij goed mee werkt haha.
Amanda & Mies:
Bij mij is de laatse dagen niet heel veel bijzonders gebeurd. Ik heb het slowfeeder probleem wel oplost: ze vindt de grasjes gewoon lekkerder haha. Ik heb namelijk het rooster eraf gehaald zodat het gewoon een bak met hooi is. Ze at er wel uit toen ik het hooi er net in had gedaan, dus ze vindt het hooi wel lekker en weet het ook te vinden. Maar toen ik de volgende dag weer keek had ze wel wat gegeten, maar zat er ook nog redelijk veel in. Ik heb trouwens voor een slowfeeder gekozen omdat ik haar graag op onbeperkt ruwvoer wil hebben zodat de darmen lekker bezig blijven, en ze zichzelf in de winter lekker warm houdt. Maar ik wil niet dat ze moddervet wordt. Ik weet nog niet zo goed of ze snel dik wordt, maar voorkomen is beter dan genezen. En zo heeft ze de hele dag mooi wat te doen haha.
Ik heb trouwens ondertussen ook een andere naam verzonnen: Macey. Het heeft wel iets stoers, maar ook wel iets liefs vind ik en zo is zij ook. Ze heeft echt een superlief hoofdje, maar daarachter schuilt een stoer, avontuurlijk en ondeugend paardje haha
Ik vind Daisy ook leuk, die stond ook in m'n namenlijstje voordat ik haar op had gehaald. Maar toen ik later haar stamboom eens goed bestudeerde zag ik dat alle merrie's van moeders kant een naam hebben die met de M begint. Dus vond het ook wel leuk om die traditie voort te zetten

Hij staat in elk geval overal mooi op haha. En fijn dat het goed gaat met rijden.