Als ik deze foto's bekijk met dat lieve snoetje van hem, bedenk ik mij elke keer weer dat de strijd het allemaal zo waard is geweest.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Als ik deze foto's bekijk met dat lieve snoetje van hem, bedenk ik mij elke keer weer dat de strijd het allemaal zo waard is geweest.
.
. Mooie paardjes
.
.
. Lekker gereden dus
.
.
.
. Hij wordt steeds wat meer volwassen, hij groeit ook nog lekker door, jemig
.
.

...
. Het is geen ZE dat weet ik zeker. Misschien nu toch een reactie op de bloedwormen die hij heeft/had.... Maar daar ben ik druk mee bezig om te behandelen
.
. Wel heel gevoelig, als ik nerveus is hij het ook, ben ik heel druk is hij het ook
. Hij neemt echt je karakter over zeg maar. Wel leuk en weer een andere manier van omgaan met paarden
.
.

.
. Of iets in het voer. Hij is vrij gevoellig voor dingen in het voer... Van Pavo gaat hij ook schuren
. Ik kreeg het idee dat sinds ik spelt gaf hij ging schuren, nu geen spelt en schuren in minder/bijna weg... Maar ze zeggen dat dat niet kan, geen idee

.
. Dan kan ik hem volgend jaar verder oppakken
. Dat is als ik het zelf ga doen. Als ik hem laat beleren gaat hij een paar maanden in training en ook daarna het land weer op, op rust. Dan hij alles verwerekn wat rust hebben en dan volgend jaar verder oppakken. Wel rustig aan natuurlijk
.
. Ben er nog niet helemaal uit
.