Dankjewel Was echt een speurtocht naar die springschoenen! Haar manen zijn echt een gift van God haha, die blijven maar groeien haha!nEn hé, jij bent dat meisje met dat mooie haar haha
Heb net nog foto's doorgestuurd gekregen van de opname voor TV twee jaar geleden met mijn toen nog haflinger merrie veulen en arabische volbloed... Waar is de tijd hé!
Prachtige foto's weer! Wat is Alfie prachtig, en Nobbi heeft een super mooie donkere kleur! Arabiertje, wat leuk, voor wat voor tv programma was dat dan? En super leuke foto van Mercury op het strand.. En Sally... Wat een mooi gedicht Yvank
Alina1989
Geplaatst: 17-10-11 19:18
Wat hebben er veel haflingers een mooi bos haar hier Mijn haf heeft dat helaas nog niet maar, dat komt vast ooit
Mauritz ook even een keer in ´the picure´
Fee_
Geplaatst: 17-10-11 19:18
Mooi Yvanka!
_xwien
Geplaatst: 17-10-11 19:19
ohh yvank wat moet jij het moeilijk hebben!! nog maals heel veel sterkte!!! mauritz: knappe vent
Hele leuke foto's weer allemaal, stelletje knapperds hebben we toch hè!
Yvanka, nogmaals heel veel sterkte... Je zult heel veel verdriet hebben, maar ik hoop dat de gedachte dat je een goede keus gemaakt hebt, je een beetje troost biedt...
Knappe Curry! Heb jij straks ook herfstvakantie? Dan kunnen we misschien eens shooten als het mooi weer is? Of vind je dat geen goed idee?
Heb vanmiddag wat geknoeid met Photoshop. Dit idee kwam eruit rollen. Ben er alleen niet zeker van of ik de uitwerking ervan wat vind of niet... Wat denken jullie?