Jodie_Delano schreef:Bedankt meiden,
Ja ik ben hier erg blij mee.
Ja de tandjes hier worden elk jaar gecontroleerd, zodra ik merk dat ie pijn heeft aan zijn mond of dat ze moeilijk eten dan laat ik hem eerder komen.
Bij jullie niet dan?
Neen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jodie_Delano schreef:Bedankt meiden,
Ja de tandjes hier worden elk jaar gecontroleerd, zodra ik merk dat ie pijn heeft aan zijn mond of dat ze moeilijk eten dan laat ik hem eerder komen.
Bij jullie niet dan?
Ympi schreef:Jodie_Delano schreef:Bedankt meiden,
Bij jullie niet dan?
NeenHier in België is dat kennelijk niet zo de gewoonte... Ik zeg al enkele maanden dat er eens naar mijn pony haar tanden moet gekeken worden en dat wordt van alle kanten tegengesproken. Hier in België zijn ze echt nog niet zo ver qua paardenwelzijn als bij jullie heb ik zo de indruk... Toch maar eens op doorzagen dat de tandarts moet komen.
Faringo schreef:Ja zal het laten weten. Vandaag heeft hij lekker buiten gestaan met zijn vriendje. Beetje jammer dat banketstaaf niet rustig wil blijven staan maar als een gek door die wei denderd...maar goed zijn been wordt ook daar niet erger van. Zal het wel zien/horen maandag. Misschien dat met ijzers al is opgelost.
arankeng schreef:@Annemarie: Hopen dat het snel beter gaat met je rug het is geen fijne plek om pijn te hebben. Veel beterschap voor jou en Storm!
@Marga: Wat een mooie foto's, echt een fotogeniek paardje heb je! Ik ga ook snel maar eens een fotoshoot regelen met Sandra.
@Jodie: Super! Lekker dat je je daar geen zorgen over hoef te maken. Maar mijn verzorgpaarden komen volgens mij maar eens in de zoveel jaar bij de tandarts ofzo want ik heb in de ruim 3 jaar dat ik daar kom de eigenaar er nog nooit over gehoord.