Prachtige foto's voorbij zien komen, nibbit, en los zonder iets in zo'n draf, respect hoor! Ik zou er naast liggen denk ik
Mijn verzorghaflingertje met het haflingerhalster Omdat jullie hem zo mooi vinden En deze poseert tenminste wel Pessoabit is voor de buitenrit, normaal rijd ik met dubbelgebroken k&ktje, maar die past niet in halster Kleine bokkerd: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0617_n.jpg En nog een mooie toen ze wel wou kijken.. Toch jammer dat er dan een draadje voor zit..
Zijn het niet je eigen haflingers wendy1987 ? Verder een knappe nibbit voorbij zien komen, ritje met marena wat in het water viel, erg jammer want ze is nu verkocht toch? En gabjj8 wat een prachtig beest en siska voorbij zien komen.
Links Kyra(4 maanden) en rechts moeder peeps. Hier zie je echt dat ze al groot is.
Nathalie wat vervelend dat je niet hebt kunnen rijden met marena! Mara en haar mooie gestippelde lichaam Wendy, gaaf dat halster! En je veulen is geweldig Kyra heeft al bijna net zulke mooie billen als der mams Siska heeft een mooi koppie! Maar staat ze nou op een weilandje aan de straat? Wolder is ook weer goed bezig haha
Ja, voor Shanti is hij eigenlijk ook aan de grote kant, maar ze moet het er maar mee doen, was duur zat Ik heb zelf dus Shant en Kayenne, en Elmira, de haflinger waar halster ook op zit, die verzorg ik al 8 jaar Die heeft een wat grover hoofd waar het halster mooi omheen kan! Zo kunnen we in echte oostenrijkse outfit door het dorp Ik wil hem uiteindelijk gaan gebruiken bij Shanti als ze voor de wagen loopt, tenminste dat is mijn bedoeling. Ben echt helemaal weg van dat halster
Weer mooie haffies voorbij zien komen, wolder( Lezen ) , die van arabiertje, en de laatste hierboven is ook gaaf!