thanks,heb er zoveel dat ik even heel veel pagina's terug moest gaan of ik deze nog niet had gepost haha. 1 mei foto shoot gehad in de loonse en drunense duinen met 3 foto graven,dus heeeeeeeeeeeeeel veel foto's.
amazone77 WOW!! wat gaaf! Zijn echt mooi!! Hoe gaat het met jou en willem?
Floyd was 2 weken kreupel, heb er vandaag voor de 2de keer opgezet maar we zitten op het moment echt in een dip, van wie ik les kreeg die is er mee gestopt en kan geen andre goeie vinden. moet zeggen dat het denk ik ook komt omdat ik zelf in een dip zit.
Heeft iemand een hoofdstel met lak hoofdstel? (Om bij je haf)
amazone77
Geplaatst: 26-05-11 18:56
ik vind de 2e haf het mooist. Rosana,ja gaat heel goed met willem en mij! heb hem super aan het lopen,volgende week rijden we in leusden,word onze eerste haf wedstrijd!!! spannend dus. hij staat alleen stijf van zn hormonen op het moment,is nu dekseizoen hij is ook wat afgevallen daardoor,maar nu is het echt een afgetrainde hengst haha geen vakantie kiloo's meer. maar slanker hoeft hij eigenlijk nu niet meer te worden haha,kan er anders niet meer met mn benen aan.
in mijn profiel staat sterago,die heeft een lak hoofdstel aan,mocht ik ooit nog eens een nieuwe kopen dat word het er zo een,vind m kei gaaf.
wat ontzettend vervelend dat het bij jou niet zo lekker loopt op het moment,hopelijk komt alles snel weer goed.
Aron ! Maar je weet dat ik Willem ook prachtig vind, gewoon geen goede Mara-combi . Leuke foto's weer iedereen!
Diane_
Geplaatst: 26-05-11 19:36
Wat een mooie foto's allemaal! Vind het zo heerlijk om al die Haflingerfoto's te bekijken. Ik vind Willem heel gaaf. En KaWi's paardje vind ik ook erg leuk!
Hier mijn mooie 'man' even showen. Notorious van de Geerestein, hij wordt in juni 2. Is gefokt voor RvdB hier op Bokt en sinds februari van mij.
Eerst even een veulenfoto met mama (veulenfoto's zijn altijd leuk toch )
En nu
Moet binnenkort eens wat mooie stand- en hoofdfoto's van hem gaan maken.
Abe heeft een gave bles zeg!!! Heel mooie haflinger!!
Nathalie83
Geplaatst: 26-05-11 22:26
Heidi, Je mag ook gerust wat van die Willem plaatjes op de van Steenbergen hyves zetten hoor!! Dat vinden wij helemaal niet erg!! Prachtige jongen is het toch!! http://stalvansteenbergen.hyves.nl/
Ik vanaaf even met Luna aan het freestylen geweest stoere meid
lauraenabe
Geplaatst: 26-05-11 22:48
Dank jullie ik ben erg trots op zijn kleurtje, over de winter is hij nog donkerder en zijn bles is waar ik zelf verliefd op werd toen ik hem voor het eerst zag
@ Nathalie83 mag ik vragen waar jij jou barebackpad vandaan hebt?
Nathalie83
Geplaatst: 26-05-11 23:05
Mijne is van Emiel Voest (met F.R.A singel) en is met 1 woord Godelijk!! http://www.emielvoest.nl
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 26-05-11 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt