Al kost het me veel geld

Tandarts is bij de mijne nog nooit nodig geweest, wel gecontroleerd.
Dus peepsie heeft een goed gebit,ze is 8 en nog nooit door een tandarts behandeld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Roxy; wat bedoel je met ipse man?
Kitzbi; Spannend hoor!
Liekjje; Werkze!
Josien; Als die man er echt weinig naar omkijkt dan denk ik indd ook dat je het zelf moet betalen. Jij bent ook de enige die er waarschijnlijk last van hebt..
Zelf heb ik 15 jaar lang verzorgd en bijgereden en heb het altijd heerlijk gehad. Alles was er, wilde ik iets voor het rijden ja dan kocht ik het zelf. Uiteindelijk zelfde pony ook over genomen, dus was het niet zonde zeg maar. Wenner is jong en dan koop je toch wel meer dan voor mn vorige pony die was al wat ouder, dusja.. hoelang kon k daar nog mee rijden.
Candace; het is trouwens de anky oliebol heb nu ook de bandages haha!
Zometeen heb ik les, en daarna nog uurtje slapen en vanaaf weer kermis!
Roziee schreef:Jeetje wat veel nieuwe opeens
Wil je jezelf en je paardje even voorstellen??
En we hooouden van foto's haha
Marlis schreef:Niet mijn type haf
Flurk schreef:zo ben weer bijgelezen en me lunche pauze is om dus ga gauw weer verder
Roxylovee schreef:maar ik gaat even douche en even naar buiten ofzo, spreeek jullie vanavond en oja pssst vergeet me filmpje niet te kijkenhttp://www.youtube.com/watch?v=SAQzavLF ... tube_gdata
Roxylovee schreef:freya; heb net je topics zitten lezen echt kippevel! knap van je dat je het zo van je afkan schrijven, heel veel sterkte nog!
muppetmayo schreef:Jolan heb inmiddels al wat lekkere receptjesKomt helemaal goed dus
Wat las ik nou op hyves over je duim?
Hinke schreef:Ik heb niet bijgelezen, maar ik vroeg me af of er morgen nog mensen mee doen met de keuring in dordrecht? Ik heb nog niemand hier erover gehoord?
Craftly schreef:Even een vraagje: Hebben jullie ook zulke dikke haffies dat als je opstapt het zadel onder de buik hangt?
Candace schreef:Nou Jolanda mijn foto zit in je inbox.
Ik heb net even de poownie gepest, hij is helemaal in bad geweest en ik heb zijn sokjes weer eens weg geschoren enzo.Ziet er weer netjes uit!