Mando schreef:De eeste dressuur wedstrijd begint om 9.00 uur en ik denk dat de parade rond half 6 ofzo is.. dus je bent wel een dagje zoet.
Ik had vanavond les, leuk hoor al die wapperende bomen en harde wind. Heb echt alle hoeken van de bak gezien en werd op een gegeven moment zo pissed.. grrrr.
Maar goed, we hebben het overleefd en we zien wel zaterdag Hij liep niet slecht wel drammerig.
Vandaag MRI gehad, niet mijn ding hoor.
Toen ik erin ging kreeg ik hartkloppingen en vloog volgens mij mijn bloeddruk naar het hoogtepunt. Ik dacht alleen maar.. waar is mijn paniek knop.. toen dacht ik Okay Es.. adem in, adem uit, luister naar de muziek... en toen werd ik wat rustiger gelukkig.
Heb er 20 min in gelegen, de langste 20 min van mijn leven geloof ik.
Toen ik klaar was zag ik echt de wereld als een doedelzak aan. Ben nog even met mijn zadel naar de zadelmaakster geweest, die heeft hem even een beetje opgevuld en vanavond lag hij weer super.
zakte in ieder geval niet meer naar rechts... gelukkig.
Ow Marin, we rijden later weg, Eline moet ineens vrijdagochtend werken dus we zullen pas rond half 2/ 2 uur vertrekken ipv 12 uur. Balen
Ze wilde wel met de train komen maar dat vind ik ook onzin en dan moet ik alleen rijden. Dus wij zijn wat later dan gepland.
Oke

Wanneer krijg je de uitslag van de scan??