Dieuwke1315 schreef:Als jullie de meeting bij Hinke haar ouders doen dan kan ik wel komen. Daar kom ik lopend binnen 10 min. nog

Haha denk niet dat mn ouders daar op zitten te wachten hoor! Hoewel, het zou wel een goed idee zijn want dan kunnen we een leuke buitenrit maken en kan ik met ankie mee. Maar aangezien de meesten van dit topic niet in friesland wonen is het niet heel praktisch. Ik stuur je ff een pbtje, ben benieuwd waar jij woont. Ik woon zelf al jaren niet meer in oostermeer, maar kom er nog wel als ik naar mn ouders toe ga. En na de kerst zal ik dus wss regelmatig komen, aangezien ankie er weer komt te staan. Die zul je dan ook wel zien staan in de wei: een enorm dikke haflinger met lange manen en een vieze poepstaart
Nathalie83 schreef:Nou ik voel me ook behoorlijk blond nu hoor! Doe ineens een paar ontdekkingen die ik echt werkelijk nooit had geweten

Ben me nu ook meteen zwaar aan het verdiepen in de anatomie van een paard

Lijkt me goed plan weer te gaan meeten

maar ook ik zal dan zonder paard komen.. Nog 3.5 jaar dan heb ik me eigen

3.5 jaar? Hoezo 3,5?
Freya schreef:Even over een meeting , misschien moeten we dat maar weer eens doen ... iets organiseren op korte termijn ...
Als het met paardjes is, kom ik zonder, moet ik er eentje lenen van iemand, Donna gaat niet mee en Wahida is nog te klein.
Tsjah als we iets met de paarden doen zouden we het zo kunnen doen dat we ergens paarden kunnen huren voor de mensen die geen paard hebben. vraag me alleen wel af hoe praktisch het is om iets met de paarden te doen. Vanaf de kerst staat ankie in friesland, en ga niet uren met de trailer reizen voor een buitenrit
Maar dat zal voor de meesten hier gelden.
Pff ben bekaf! Probeer mijn ogen open te houden maar ik val zowat in slaap.