Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:jullie moeten mij ff helpen
Ik rij met sally elke week vereningsles (om de week springen en dressuur)
Nu is de groep waar ik in rijd grandioos waardeloos geworden sinds er 2 nieuwe inrijden en wil dan naar een andere les toe . optie is dan een uur later maar in de hogere groepen heb ik gemerkt rijden veel springruiters waardoor er ook in de dressuurles toch onbewust op het springen getraint word (met balkjes wissels aanleren etc)
komt ook mede omdat mijn vorige instructrice gestopt en we iemand anders hebben die zich aan de groepen aanpast (vindt het heel jammer dat de vorige weg ging gaf super les maargoed die rijd hofdame en cheyenne op keuringen en rijd daar een paar andere haffies dus instructie van haar met chey en hofdame zit er dan wel weer in)
nou mag ik dan van mijn ouders om de 2 weken priveles nemen (is inverhouding evenduur als maand clubles)
Maar wat zal ik nou doen ?
naar die andere les gaan (wel veel springruiters dus meer springgericht en heb liever dressuur)
voordelen:
ook springles (hoog of pacour springen mag niet tijdens vrijrijden)
nadelen:
veel springruiters
aandacht moet over 6 verdeeld worden
of priveles nemen om de 2 weken
voordelen :
individuele aandacht
gericht kunnen trainen op iets
dressuur
nadelen:
geen springtraining meer
knabbelgirl schreef:ik heb echt een BH voor katie nodig
ik zag gisteren dat ze schuurplekken had, en toen ik beter keek zaten er sneetjesarm ding
Jotee schreef:Woow, dit vin dik gaaf!![]()
suusiejj schreef:Jotee schreef:Oh, niet gezien in je profiel.
Naomi_Haffie schreef:hmm.. ik heb een paar weken geleden een bontje voor óp het zadel gekocht.. geld verstuurt in een envelooppe [ ik weet dat ze het heeft binnengekregen ] .. en ze zegt steds dat ze hem dan en dan verstuurt.. maar er is nog niets verstuurt heb d'r vanavond al 2 pmétjes gestuurt.. maar ze reageert gewoon niet
mieske schreef:Willy hoest is erger dan gisteren..
Hij hoest nu met zijn hele lijf..
Mark zou morgen gelijk komen..
Morgen geen les en zaterdag geen wedstrijd, balen
Roma_4ever schreef:kijk de haffies die ik ga rijden
http://www.hoevemeulnwieke.nl/Plaatjes/fotoshaflingers/Hofdame%201b.jpg
hele dure merrie ze is 15000 euro waard heeft al heel wat bereikt op keuringen
http://www.hoevemeulnwieke.nl/Plaatjes/fotoshaflingers/Cheyenne4.jpg
nog een jonge merrie die paar maand onder het zadel is
_karin_ schreef:Naomi_Haffie schreef:aaargh ik weet niet hoe ik moet beginnen; zou het niet te veel zijn, ? en pony kamp , en een ponyclub ? nouja de ponykamp zou m'n vasder mischien ok wel willen rijden omdat het niet zo superver is.. maar eerst even kijken of je daar wel met haflinger of shetlander heen mag
Ik zit in hetzelfde schuitje. Hoe begin ik daarover? Het is zó’n grote gunst om te vragen..KNHS kamp in mijn geval dan. Lees nu door dat je zusje het gevraagd heeft, knap hoor!
Wentos schreef:mieske schreef:Is jullie schuld haha
Maar zelfs mijn man vind het leuk
haha, ja nu nog wel ja![]()
Babsie_Flash schreef:@Emma leuk filmpje heb je van Katie en jouzelf gemaakt!knabbelgirl schreef:ik heb echt een BH voor katie nodig
ik zag gisteren dat ze schuurplekken had, en toen ik beter keek zaten er sneetjesarm ding
WHAHAHAHAHAHA!! Een BH!! Het blijft leuk klinken!
Monica_86 schreef:mieske schreef:Willy hoest is erger dan gisteren..
Hij hoest nu met zijn hele lijf..
Mark zou morgen gelijk komen..
Morgen geen les en zaterdag geen wedstrijd, balen
DA gebeld?
_karin_ schreef:Mooi filmpje van jou en Katie Emma! Ben nu nog op de helft, maar beloof dat ik hem nog een keer afkijk. Val nu alleen bijna in slaap en ben nog lang niet bij.
@Mariska, leuke man zeg! Komt thuis met allemaal hippe spulletjes.
Ben nu bij pagina 50, maar ga echt slapen. Andere topic bijlezen moet een andere keer maar.
Judith is nu grotendeels gestopt met rijden dus de komende tijd alleen maar meer tijd voor mij bij de paarden, en ik moet ook tijd investeren in school. Dus ik denk dat ik geen foto's op ga sturen voor het komende topic, omdat ik gewoon een tijdje niet zoveel tijd achter mijn computer wil hangen. Kijk even aan hoelang ik het nog volhoudt, maar ik kan zo niet eens gezellig meekletsen, ben alleen aan het bijlezen in de tijd die ik heb en dan moet ik alweer weg.
mieske schreef:Monica_86 schreef:
DA gebeld?
JA Markhaha Die noem ik altijd bij zijn voornaam (is een gewoonte geworden )
mieske schreef:JA Markhaha Die noem ik altijd bij zijn voornaam (is een gewoonte geworden )
Monica_86 schreef:mieske schreef:JA Markhaha Die noem ik altijd bij zijn voornaam (is een gewoonte geworden )
is hij geweest?
mieske schreef:Hij komt morgen..
_karin_ schreef:Nu ben ik echt weg.
_karin_ schreef:Nu ben ik echt weg.
Monica_86 schreef:mieske schreef:Hij komt morgen..
oh okay ben benieuwd