Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:dus jouw kinderen mogen het later niet Tjel?
Dus je kan je wel in denken hoe je moeder je hierbij voelt?
HAFxGEK schreef:TjelleBieb schreef:WHAHAHAHA zo'n kerel op msn.
Heb 20min. gelede nog met 'm gepraat.
Zegtie nu weer 'Hey'
Alsof ik nog niet met 'm gepraat heb.
volgens mij houdt ie 't niet bij
Garmana schreef:uhm ist haflingerforum gesloten
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:dus jouw kinderen mogen het later niet Tjel?
Lol, ik hoef geen kinderen.
En als ik kinderen heb, tuurlijk mogen ze het.
Maar dan leer ik ze wel van jongs af aan, dat ze het mogen maar dat de EERSTE keer met mij word.
(dan fix ik zo'n lekkere dikke voor ze, worden ze kei stoned.. lekker kotsen, kijken of ze ooit in hun leven dan nog een joint aanraken.)
Zelfde geld met sterke drank.
TjelleBieb schreef:Roma_4ever schreef:jaahik wordt al depresief bij het idee dat ik morgen wee naar school moet
Als je daardoor al depressief word.
Wens ik je veel succes in je leven!
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:dus jouw kinderen mogen het later niet Tjel?
Lol, ik hoef geen kinderen.
En als ik kinderen heb, tuurlijk mogen ze het.
Maar dan leer ik ze wel van jongs af aan, dat ze het mogen maar dat de EERSTE keer met mij word.
(dan fix ik zo'n lekkere dikke voor ze, worden ze kei stoned.. lekker kotsen, kijken of ze ooit in hun leven dan nog een joint aanraken.)
Zelfde geld met sterke drank.
HAFxGEK schreef:TjelleBieb schreef:WHAHAHAHA zo'n kerel op msn.
Heb 20min. gelede nog met 'm gepraat.
Zegtie nu weer 'Hey'
Alsof ik nog niet met 'm gepraat heb.
volgens mij houdt ie 't niet bij
HAFxGEK schreef:is dat zo dan yvanka??
Roma_4ever schreef:TjelleBieb schreef:Als je daardoor al depressief word.
Wens ik je veel succes in je leven!
nou als je door je oude klas heel erg gepest wordt (dus door 27 kinderen) en een docent het nodig vindt om je te pesten jaa dan wordt je wel depressief bij het idee dat je morgen weer heen moet
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:is dat zo dan yvanka??
ja helaas wel
Roma_4ever schreef:nou als je door je oude klas heel erg gepest wordt (dus door 27 kinderen) en een docent het nodig vindt om je te pesten jaa dan wordt je wel depressief bij het idee dat je morgen weer heen moet
Naomi_Haffie schreef:ik ga naar slapen, welturste allemaaal
Garmana schreef:jullie gaan echt snel zeg
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:
nou als je door je oude klas heel erg gepest wordt (dus door 27 kinderen) en een docent het nodig vindt om je te pesten jaa dan wordt je wel depressief bij het idee dat je morgen weer heen moetdat is niet zo mooi! Dan is het niet leuk om naar school te gaan nee...
SmeeJ schreef:Hmm, mijn voet word warm en ik voel hem niet meer.
Hij gaat vast slapen zonder mij.
TjelleBieb schreef:Roma_4ever schreef:nou als je door je oude klas heel erg gepest wordt (dus door 27 kinderen) en een docent het nodig vindt om je te pesten jaa dan wordt je wel depressief bij het idee dat je morgen weer heen moet
Het is niet leuk, oké dat begrijp ik.
En je zal er ook wel last van krijgen later.
(Of je moet je er gewoon doorheen kunnen slaan)
Maar ik heb het ook niet bepaald leuk gehad op de basisschool, en ik ben ook niet depressief, er zijn VÉÉL ergere dingen die je mee kan maken.. als je dan hier al depressief van word, wat zal er dan wel niet met je gebeuren als het vélé ergere met je gebeurd?
Poging tot zelfmoord?!