.JAAAAAAAAAAAAAAS
.Eerlijk gedaan met letters he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
SmeeJ schreef:VIEEEEEEEEEEEEEEET.
JAAAAAAAAAAAAAAS.
Eerlijk gedaan met letters he

grapje
, Naomi_Haffie schreef:ik moet ook douchen, en daarna naar die pieeeep verjaardag,
? 
Ik ben over het algemeen niet zo weg van Tinkers, maar deze is wel érg leuk...
) en de chaps (van die leder/suede) die ik besteld had waren binnen, en ik moest nog een zomerdeken kopen agz ik Max morgen ga scheren.
Knal lime, bombermodel. Echt een heel gaaf ding, hartstikke duur...
Had eigenlijk verwacht dat mijn moeder 'm veels te duur zou vinden, maar blijkbaar dus niet. En toen zag ze nog de polotrui van HH liggen in het lime/bruin en die kreeg ik er ook nog bij, haha !!
). Hij is mintgroen met knalroze en lichtblauwe accenten
. Ik heb daar ook het dekje en de rijbroek al van, dus weer een setje compleet !!
Max is in de zomer heel grijs voor een Haflinger en dan krijgt hij heel veel appeltjes, en in de winter wordt hij heel donker (echte toverknol
). Dus dat mintgroen zal hem wel leuk staan.... Daarna moesten we nog naar de Fixet voor olie voor het scheerapparaat, en dat bleken ze gelukkig nog te hebben ook !!
Morgen ga ik hem scheren, heeft iemand nog ideeën voor een leuk figuurtje op z'n kont ?

Maar ik voelde dat ze het wél wilde en dat ze wél haar best deed.. Maar het lukte gewoon niet 

.

!
,