Nouja, Het is niet echt mijn eigen pony.. de eigenarsen komt nooit.. het paardje heet Lara(L) en is best dik ik ken haar nu 2jaar. wij zijn echte de beste maatjes geworden... maar Lara staat bij de opa&oma van het meisje (21)jaar! volgens mij.. ik heb een hele sterke band met haar gekregen.. maar dat meisje wil dat niemand haar paardje verzorgd! ik doe het eigelijk een beetje stiekem ze kan zelf niks met Lara omdat lara haar totaal niet mag... maar ik en Lara... ik ga haar meschien kopen als ze haar uberhaupt willen verkopen :'( zo niet dan weet ik ook niet meer wat ik doen kan.. ik ben gister nog geweest en heb er gepoets geknuffelt en gelongereerd... en het is echt zo'n MOPPIE!!(L) ze heeft de ogen voor 2 paarden! en een hoofd voor een paard! met een anderhalf stuk van een pony.. ik zal wel een foto van haar en mij op bokt zetten
Mouna
Geplaatst: 24-10-11 14:29
Mijn eerste haflinger heete Savanna. Mijn tweede haflinger, die ik nu nogsteeds heb, heet Tuxl. Je spreekt het uit als Tuksel.
Mijn haflinger heet Odette. Ze is 21 jaar en komt uit Duitsland.
cakkie23
Geplaatst: 25-10-11 09:04
Cavalo & Presto
Mandy1990
Geplaatst: 25-10-11 09:08
cakkie23 schreef:
Cavalo & Presto
Wat een stoere namen!
Juulhof
Geplaatst: 25-10-11 09:17
Mijn haffie heet Anton! Jaja en hij komt echt uit tiroll!!! Zijn bijnaam is tony macarony waar die ook ontzettend leuk op reageerd haha! Voor foto's even in men profiel kijken!