Wat leuk om te zien dat dit topic weer tot leven komt! Ik heb helaas 2 jaar geleden afscheid genomen van mn verzorg hafje, was met school niet meer te doen. Nu geniet ik van de herinneringen van facebook. Zit momenteel in Amerika, en hoop hier nog een keer te kunnen gaan rijden. En eens zien of ze hier ook de haflingers kennen.
Maar ontzettend veel leuke hafjes komen er voorbij! En leuk dat er nieuwe mensen zijn in het topic! Ik zal later nog eens even een uitgebreid commentaar geven
Tristan heeft een paar maanden in Brabant gestaan om te overwinteren. Nu is hij weer lekker dichtbij huis bij zijn oude paardenvrienden
Anoniem
Geplaatst: 17-03-16 23:27
Goedenavond! Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar....
Kennen jullie hem nog? Ivar! Ooit een best bekende Haflinger in dit topic...
Ik ben blij dat ik jullie kan vertellen dat ik vanaf volgende week vrijdag weer foto's van hem kan posten! Mijn allerliefste vriendje is vanaf dan van mij, helemaal van mij! Ik kan mijn geluk niet op, ik ben intens gelukkig
Wat leuk om te zien dat het topic weer meer loopt! Heel leuk om alle haffies voorbij te zien komen.. Ik wil ook graag mijn gupje weer eens laten zien, nieuwe lens voor de camera even uitgetest