Janine, gecondoleerd ik wens je heel veel sterkte toe. Kyra
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 08-10-12 11:09
Tijd geleden dat ik hier ben geweest...
Lees even de laatste 3 pagina's bij, het hele topic wordt een beetje moeilijk..
Pagina 63 njiloj: Wat een leuke oma! 33 jaar? Ziet er goed uit! wendy1987: Wat een lief koppie! njiloj: Mooie bles heeft Sterre zeg Faringo: Volgens mij zag ik ergens al een topic van jou voorbij komen? Had ieder geval al wat mooie foto's gezien van de fotomeeting. Erg mooi! Dat snoetje van Storm vind ik echt schattig xDeena_ : Lieve foto's! Ziet er helemaal niet oud hoor, hoe oud is ze?
Pagina 64 Samsie: Nogmaals sterkte met Bolle! Maxi is wel een schatje hoor. simone_89 : Mooi halster! Samsie : PeerAppel: Aaah lekker liggen.. wendy1987 : Gave foto's! Spetters en jump Veerlebeest: Staat stoer hoor, zo kort! Lekker sportief en goede oplossing toch MoonWencke: Jaloerssss. ik wil daar ook wel wonen! PeerAppel: Lekker relax bij de hoefsmid zo haha Yvank_ : Leuke foto's! Rijden ziet er goed uit Veerlebeest : Leuk al die vlechtjes haha Maestroox3 : Gave rode set! Ziet er goed uit, mooi zadel. Wat voor eentje is het? (de 2e) M_hartje_M : Hihi, echt zo'n maflinger hoofd wendy1987 : Cool die krokodil aan de kant haha. En mooie sprong! Evelyne: Wauw, gave regendeken! Staat hem goed
Pagina 66 Faringo: Mooie blackfoto van Storm! horsii: Kyr wordt mooooi man JastieHorse : Wat een pracht foto Maestroox3: Jammer van z'n exceem.. maar echt een heel mooi koppie zit erop zeg! Sky_Sam_Floo : Spetters! Janine001 : Wat vreselijk zeg... sterkte met dit verlies.. jemig wat vreselijk.. Marlis: Ze groeit hard zeg! Hoe groot is ze nu?
Samsie, fijn dat je weer een blondie hebt om te rijden, heel veel plezier met hem! Simone, knappe haf en mooi halster Samsie, mooie foto van Althess, en sterkte! Peerappel, hihi dat vlechtje op de 2e foto! Wendy, ziet er goed uit op het crossterrein Veerlebeest, staat best stoer die korte coupe moonwencke, prachtige foto's zeg! en een prachtig klassiek blondje! Yvank, wat een knappe merrie heb je toch onder je kont! Veerlebeest, ziet er uit als een geslaagde demo Paljaslaura, mooi gemaakt dat filmpje, leuke haf ook doet me denken aan de ruin die ik reed Maestro, leuke foto's vooral die van de sportdag m_hartje_m, charmante foto van angel Wendy, leuk al die blondjes bij elkaar op de crosstraining Evelyne, zo te zien is Angus weer goed verwend, en mooi dekje
pag. 66;
Faringo, wat een prachtige foto zeg! horsi, hoe gaat het met peeps? Jastiehorse, aaaaaaahhhh maestro, hihi die bovenste foto van Nebu is leuk, lachen naar de camera sky_sam_flo, leuke haf Marlis, wat een lieve foto!
sky_sam_floo, wat een leuke haf zeg, heeft qua koppie wat weg van kyra!
Hanke_K, met peeps gaat het goed hoor, zijn er nu weer op aan het pakken, hadden eigenlijk za clinic en zo wedstrijd, maar hebben beide afgezegd, eerst weer wat conditie opbouwen en weer oppakken qua training. maar het gaat weer goed gelukkig