Ja ik had rechtsaf moeten slaan, nouja dan had ik het verkeer achter mij gehinderd en mij is geleerd dat een goede doorstroming belangrijk is. Baal echt ontzettend , vind het echt erg maarja niets aan te doen.. Geld voor nieuw examen weer overgemaakt en rijschool gebeld. Hij belt me om afspraak voor nieuw examen te maken zodra het geld binnen is op de rekening. K*t examinator, hij was ook erg weg vanzichzelf..
Volgende keer slaag je zeker, en toch was er ook nog wel een hoop positief toch?
hier alles goed mijn ouders zijn op begrafenis en ik zit lkkr op de bank ga zo fanny even wassen denk ik ze is een beetje boel vies van de hengstig heid en ik probeer mijn examen stress een beetje te ontwijken en heb een beetje boel last van mijn knie morgen werken en woensdag ook en donderdag morgen denk ik vrijdag examen pfff wat kiun je daar stressig voor mijn zeg bah
Fanny was echt super lief wou der uit haar box halen en lag ze te slapen normaal staat ze altijd direct op maar bleef ze liggen en kon ik lekker tussen haar beentjes zitten knuffelen echt een schatje ze is ook mooi schoon geworden
Voor september heb jij je rijbewijs zeker weten meid
Hier een pic van mn kleine meid: (let vooral niet op mij )
nts19
Geplaatst: 20-06-11 22:38
ooh wat is ze al groot geworden zeg!
Zo net de wei van angel en lely klaar gemaakt. Ze mogen morgen al naar buiten Lely doet het zo goed! Groeiplekken zo groot, ze eet al gras mee, drinkt al uit de emmer.. En ze is zo druk in stal, ze wil lekker bewegen dus ik heb gezegd dat ze zo snel mogelijk naar buiten moet! Ze kunnen schuilen dus dat scheelt! En t weekend heeft ze veel in de regen gestaan dus het kan wel ! Ze is ook al ontwormd en dat vond ze lekker haha mafding!
wat groeit ze hard zeg djuulsie, leuk zo klein ding. Mijn kat is mishandeld en absoluutr geen knuffel kat maar hij ligt nu bij me op bed. Doranka wat lief van fanny. Weten jullie waarom je twee weken geen examen mag doen als je gezakt ben? Er was namelijk vrijdag aanstaande een plekje maar na zakken mag je 2weken geen examen doen. O kat is nu weg haha
Heb geen idee meid waarom dat je 2 week moet wachten kun je niet gelijk met je zus examen doen? Ja lief he van fanny ben zo trots op mijn kleine meid nog een week en dan moet fitany voor de keuring spannend stresse hihi
Mooi poesje, heb er verder niks mee maar als ik ooit op me zelf woon wil ik wel een poes maar een echte huis poes geen buiten poes en dan graas een main coon als ik het goed type
nee kan niet. Er was voor vrijdag een plekje maar dat mag dus niet omdat ik twee weken moet wachten voordat ik weer examen mag doen. Dus nu zal t denk ik eind juli worden. Spannend bijna keuring:) ik hoef geen kat later haha wel een hond.
nts19
Geplaatst: 21-06-11 10:37
Vanavond komen er foto's van lely hoor!
Zoo ben boos op divoza! 3 weken gelegen een deken voor angel gekocht voor haar eczeem .. nog niet binnen! nou gaat ze morgen lekker naar buiten, ja zonder deken! Dag dag manen! heb even een boze mail gestuurd! Want telefoon kan ik me niet inhouden
raar dat dat zo lang duurt zeg!!!! Zou idd ook boos worden....
nts19
Geplaatst: 21-06-11 10:47
ze hadden gezegd vorige week donderdag of vrijdag! Omdat het uit een ander filiaal moest komen. Nou toen werd ik me toch boos, of het nou wel of niet uit een andere filiaal komt, mijn paard heeft die deken nodig! Nu gaat ze 24/7 op de wei zonder die deken! dag lange manen! Heb nog nooit zulke lange manen gehad met angel.. ze is al wel aan het schuren maar het zit er nog aan! Doe heel mijn deken maar op, en dan kijken of lely erbij kan met drinken.
Baileysdream
Geplaatst: 21-06-11 10:54
Zometeen herexamen economie! 16 uur lang geleerd zo nog even leren en dan gaan! net te horen gekregen dat 14 juli m'n kaakoperatie is!