Hoi, ik zal me hier ook even aanmelden mijn naam is Wendy en ik ben bijna 30 jaar en woon met mijn mannetje samen in nieuwerkerk aan den ijssel sinds september 2010 ben ik de trotste eigenaar van hengstje Nando Nando van de Rijsdijk is geboren op 6 januari 2010. Ik hoop dat het een goedgekeurde dekhengst gaat worden, Nando zijn vader is Notaris en zijn moeder is Clara. Ik hoop nog lang van mijn knappe man te kunnen genieten. Dit is hem samen mij mij:
En dit is hij nog gedeeltelijk in wintervacht begin maart:
Ik wil me hier ook even voorstellen. Lees al een tijdje mee maar ben sinds vorige week dinsdag eigenaresse van deze haflinger dus heb me ook aangemeld om gezellig met jullie mee te praten. (Altijd wat verlegen maar ga mijn best doen ) Ik ben 26 woon in zuid-holland samen met mijn vriend en 2 katten.
Dit is mijn nieuwe aanwinst... Natif van de Rijsdijk 26-04-09 Nordsee x Alcantara 1.47
Hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik hem vind.
Laatst bijgewerkt door _KaWi_ op 26-05-11 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd met je nieuwe haflinger! Ik vind zijn hoofd héél erg mooi, prachtig behang ook, maar ben van mening dat een echte haflinger toch een brede tank is van oorsprong. (las dat 'ie nog maar 2 is dus hij zal inderdaad nog wel uitdijen)
Laurahh
Geplaatst: 26-05-11 12:08
Ja maar ook het moderne type zie ik er niet echt in hoor.. Vind 'm helemaal niet zulke lange benen hebben en hij heeft een mooi front.. Hij is nu al breder gebouwd dan mijn 3jarige, dus ik vind 'm niet echt modern type
Maar daarom vind ik het juist mooi! Zo zie je maar dat smaken verschillen
_KaWi_
Geplaatst: 26-05-11 12:12
Bedankt voor jullie reacties
Hij staat nu voor het eerst 24/7 buiten dus wie weet hoe hij er over een half jaartje uit ziet.