Mandy vind springen geweldig .. Ik vind het ook wel leuk. Maar als het erg hoog worden slik ik toch nog wel even als ik op de sprong aan kom rijden . Maar het is een geweldig gevoel als je erover heen gaat
je hebt ook van die trainingen ervoor, alleen al dat is erg gaaf om te doen, ik moet helaas wachten tot Wahida oud genoeg is om te mogen springen, ik weet nog niet of ik met Donna nog mee zou doen.
Ik ben echt een schijterd met springen, 30 cm is hoog genoeg voor mij. En dat terwijl ik een knollie heb die gek is op springen, ze gedraagd zich dan als zon springpaard op tv. Ze word wild, gaat rennen en gaat dan als een idioot op de sprong af.
Mag je op den duur weer alles met haar doen freya? Zoals springen dus?
Nathalie83
Geplaatst: 07-12-09 22:39
Nou ik voel me ook behoorlijk blond nu hoor! Doe ineens een paar ontdekkingen die ik echt werkelijk nooit had geweten Ben me nu ook meteen zwaar aan het verdiepen in de anatomie van een paard
Lijkt me goed plan weer te gaan meeten maar ook ik zal dan zonder paard komen.. Nog 3.5 jaar dan heb ik me eigen
In t bos. Doe echt alleen aan boscrossen en strandrennen hihi. Les vinden wij niet leuk. En ik zit met 10 min in t bos en met 20 min op strand, dus is super.
Nathalie83
Geplaatst: 07-12-09 22:42
Heb Athosja voor me lessen, en heb nog 7 gewone verzorgpaarden waaronder een haf waar ik op mag rijden.. Maar die kunnen niet mee op meeting.