Ik blijf maar mailen etc. om te vragen of ze de aanbetaling ontvangen hebben.. Maar ze antwoorden maar niet..

Hoop echt dat ik hem optijd heb, er is afgesproken voor begin Dec.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Vind het ook echt een schatje
Ik had er bijna een tinker hengstje bij hihi. Mn werk sponsort de kinderboerderij uit de buurt. Die hebben een helemaal egaal tinkerhengstje te koop. Hij zo, jullie sponsoren ons ook altijd, mag je m voor een klein prijsje hebben... Maar ik heb zoooooo geen tijd en geld voor een 3e paard
Amanda schreef:Dat is wel mooi dan. Sta je in ieder geval sterk, mocht het mis gaan
Full?
Jim heeft cob. En alles zit op het middelste gaatje
Wat voor peesbeschermers hebben jullie? Jim beweegt zo ruim dat-ie aantikt. Maar de beschermers die hij nu heeft zijn te klein.
Qua lengte van het pijpbeen past hij pony. Maar qua breedte moet hij extra full geloof ik
Sita_ schreef:Westernhoofdstellen zijn over het algemeen allemaal 1 maat, maat Quarter, dat valt tussen Full & Cob in..
joopiexx schreef:Sita_ schreef:Westernhoofdstellen zijn over het algemeen allemaal 1 maat, maat Quarter, dat valt tussen Full & Cob in..
Apart, k heb de vorige echt geruild omdat ik bij lange na de keelriem niet dichtkreeg..
En deze is groter, want nu zit mn frontriem voor t mooie te hoog!