Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:
Babsie_Flash schreef:Hilde_q schreef:maja ik rijdt nienke opt moment ook niet
Nu de bak hier knoerdhard is ik ook niet...
morgen gaan Viet en ik misschien met de trailer naar het bos... daar hoop ik dat het wel te rijden is
Naomi_Haffie schreef:ik heb alleen maar een HH dekje.. en een BR dekje..
Babsie_Flash schreef:Hilde_q schreef:
OMG!!!
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:ik heb alleen maar een HH dekje.. en een BR dekje..
ik iets van 3 HH en heel wat stomme merkloze dingen..
Naomi_Haffie schreef:ik weet het echt niet, anky is alleen maar duur omdat er z'n stom merkje op staat
weltrusten garmana
Naomi_Haffie schreef:ik weet het echt niet, anky is alleen maar duur omdat er z'n stom merkje op staat
weltrusten garmana
Jasia schreef:Ik heb 3 HH dekjes.. en vind ze allemaal goed liggen!
De ene is van een vriendin maar k mag hem gebruiken![]()
_karin_ schreef:Mensen, ik ga eten en verder inpakken en dan kom ik denk ik nog wel even langs.![]()
HAFxGEK schreef:ik neem wel een QHPhe babs
Naomi_Haffie schreef:waaa ik word hier gek van die auto's op tv , zoooo mooiferari's porsche's ,
![]()
jaaaaaaass, wat wou je nou ongv voor je roze dekje hebben? en had die nou verkleuringsvlekken ofniet?
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:ik neem wel een QHPhe babs
hebben die ook dekjes dan?
Jasia schreef:Hij gaat morgen in de was
Zitten nu wat zadelplekken op, maar als ie onder het zadel lig zie je dat niet.. Maar weet niet hoe die uit de was komt
En weet ook niet wak er voo rwil hebben
Sanchowtju schreef:Naomi_Haffie schreef:ik weet het echt niet, anky is alleen maar duur omdat er z'n stom merkje op staat
weltrusten garmana
iddheb zelf geen enkele anky, vind ik veel te duur
![]()
Jasia schreef:QHP..?