pagina 56: VisibreTeam: Knap wat je met hem voor elkaar krijgt, ik doe het je zeker niet na! Faringo: Mooie stal waar jullie naar toe zijn verhuisd zeg! hilly200: Jullie staan er alletwee mooi op hoor!
Pagina 57: JastieHorse: wat een vrolijk ding! Kayleigh_: mooie foto's heb je nog gemaakt, fijn dat je nu nog een hoop materiaal hebt om hem te herinneren
Pagina 58: Djeradalover: nette punten, en wat ziet hij er chique uit! _Tristan: super mooie plek om daar te rijden! tahorselover: lieve foto van jullie Fee_: nog gefeliciteerd met je punten, vanaf de foto's te zien ook zeker verdiend! Marlis: mooie plek heeft kyra gekregen!
Pagina 59: Chasey: gave foto, echt respect dat je dat durft M_hartje_M: ziet er netjes uit hoor, en inderdaad, super mooie laarzen!
Pagina 60: paljaslaura: Wat een leuke pony, en wederom: respect dat je dat durft! Wiek3: mooie foto's, vooral die tweede is erg goed gelukt!
Pagina 61: horsii: wat vervelend dat peeps weer stil staat, succes er mee!
Pagina 62: Faringo: storm had er zin in! _Tristan: het mooiste uitzicht wat je kan hebben denk ik zo PeerAppel: heel charmant deze foto, haha
Pagina 63: Marlis: pittig kleurtje, dat gips!
Pagina 65: Samsie: balen dat je verzorgpony verkocht is, al ziet deze er ook lief uit!
Hij was heel erg veelzijdig, kon ook inderdaad western zoals sliding stops. Echt heel erg gaaf.
FFJill
Geplaatst: 30-09-12 23:39
njiloj wat een koppie! Die haffies toch, schattige snoetjes, daar zijn ze toch de beste in he Faringo, wat een knapperd, prachtige uitstraling, ik kan alleen maar blijven dromen van zo'n manen xDeena_ Zie je niet vaak, een Haflinger zonder bles of kolletje:D Mooi & schattig natuurlijk ;p Samsie leuk! Hopelijk hebbe jullie veel plezier samen! simone_89 Haflinger's hobby, eten Aleja, de meeste toch Samsie ik vind Haflingers met western outfit echt mooi, speciaal! PeerAppel HAHAHA zalig dat vlechtje, hij kijkt zo van , euhm? Wilde da is wegdoen aub, ... Wendy1987 Leuke foto's, vind de springfoto heel leuk!
Veer deze zomer
& aangezien Veer schuurt, heb ik voor de eerste keer gedurfd om haar manen te knippen, en ben er nog trots op ook, groeit wel weer, toch?
MoonWencke
Geplaatst: 30-09-12 23:50
Foto's die een vriendin 2 weken geleden heeft gemaakt, bij ons op stal in Duitsland
Op foto's berust copyright van Lisette Meijerink!
PeerAppel
Geplaatst: 01-10-12 17:25
Veer ziet er weer netjes uit! MoonWencke, mooie haflinger met een mooi dekje!
Abby is naar de hoefsmid geweest. Ze vond het allemaal best.
Heb weer wat foto's gekregen van een mini-demo-aan-de-ouders-op-paardenkamp?
Gaan liggen
Draven en galoperen, ondertussen met zweep aant zwaaien.
paljaslaura
Geplaatst: 01-10-12 19:53
Samsie: Wat een leukerd zeg! Nog veel plezier met m toegewenst! simone_89: aah lekker eten. Een van hun grootste hobbies haha Samsie: ook een knapperd wouw! PeerAppel: hij lijkt een beetje op een eenhoorn op die laatste wendy1987: stoere pony Veerlebeest: staat wel frisse zo'n korte coupe. MoonWencke: leuke foto's! Dat blauw staat m goed PeerAppel: Moet ook gebeuren Yvank_: Ziet er netjes uit! Veerlebeest: Ziet er super leuk uit!
een filmpje =) het is een beetje van oud naar nieuwe beelden. Je ziet wel wat verschil maar op foto's zie je het beter haha x) Maar wilde toch dit filmpje delen aangezien ik best trots ben op t resultaat
Maestroox3
Geplaatst: 01-10-12 20:16
Na een tijd even afwezig geweest te zijn , zijn we er weer mét foto's ! Ik zal nu proberen bij te houden,maar jullie zijn zo snel! Ik had sportdag op school en besloot nebu dan maar mee te nemen
Al wou ik dat mijn haflinger ook zo'n lange manen had, schuren is niet zo fijn. Al denk ik ook niet dat het in zijn 'familie' zit..
Hahaha ja inderdaad Ik wilde eigenlijk een QHP pad maar die was er alleen nog in een lelijke kleur Deze vind ik wel gaaf en staat Angus ook nog eens stoer