Wauw prachtige fotos hierboven! Wat een knappe haf
hilly200
Geplaatst: 16-10-11 17:51
Loisbr96, die eerste foto met Nando is mooi, Lisannne_ er zit wel verschil in inderdaad,het is echt een sport pony geworden Yvank_ wat een beenwerk op die foto,ik vind hem ook erg mooi, Annienke,leuke foto’s, Wat een onwijs gave strand foto’s van Macho weer!
Mijn voornemen om vandaag weer foto’s te maken is wat in de soep gelopen, Ouders wouden geen foto’s maken van het rijden en wouden erna eigenlijk ook meteen weer weg,dus heb maar 3 foto’s kunnen maken jammer genoeg Waarvan 2 met het hoofd naar beneden ,en deze:
Leuke strand foto's ,bij die eerste foto' wat een leuk koppie heeft ze daar . 300 foto's gemaakt door je vriend ik moet al blij zijn dat die van mij foto's wil maken Yvank_ ,dat was zo te zien een mooie buitenrit in een hele mooie omgeving! Mooie storm!
Wat een leuke foto's allemaal weer! Mijne gaat hopelijk over 2 weken kaal (als ik scheermachine kan regelen)
Kleine lieve ondeugd
Nu nog eens kijken of ik deze foto kan krijgen zonder al die draden, echt alleen het groen en de paardjes. Heerlijke foto van het laatste weekend samen..