Ik heb écht helemaal géén verstand van de prijzen in haffen, maar ik doe toch een gok

beertje12: rond de 2000 €? Hij is nog jong, heeft een grote maat en heeft een super hoofdje erop staan

Maikaatje: 1900 €? Mooie pony, merrie, leuke hoogte voor een haf (vind ik dan). Papiertje erbij

Katherina: 1550 €? Is niet meer van de jongste, "geen papier", wél mooi paardje

haf_sjakie: tegen de 2000 aan? Jong, mooie beestje. Kan je nog alle kanten mee uit, toch?
Schiet mij niet dood als ik er gigantisch naast zit

Nou, de mijne

Naam: Amin VB6463
Leeftijd: 12 (is van 1997)
Geslacht: ruin
Schofthoogte: HELAAS 1.32 m gebleven, ondanks dat zn vader 1.48 was en zn moeder 1.46 m was (toont wel groter)
Afstamming: Atilla x Anke
Keuringen: geen, nooit geweest.
Geen wedstrijdervaringen, maar is heel goed verkeersmak. Kent alles wat ie moet kennen. Het is een koppige, eigenzinnige haf, maar wel míjn líeve, koppige, eigenzinnige haf

Eén grote helaasheid, hij heeft last van ZE (keldert de prijs dus gigantisch!). Ik heb em sinds zn 2 (had ie dus nog géén ZE) en mn vader betaalde er indertijd 22.000 BFR (550 €) voor.
Foto van zn hoofdje: (augustus 2009)

En Amigo helemaal (let nie op de houding, hij wou net naar me toe komen) (oktober 2008)

Vader Atilla, met laaaaange manen -eerste paard in span links. ZE komt dus niet van hem. Hij is nu een jaar of 28.
http://img195.imageshack.us/img195/4743/atillavaderamigo.jpg
Zn moeder zou gestorven zijn op 15-16jarige leeftijd. Zij had (weet ik viavia net) héééél zware ZE