Neee, peeps is geen fokmerrie (ook geen stamboek papieren, ouders etc wel bekend) Het is het eerste en laatste veulen voor peeps en het veulen blijft bij ons. 5 april is ze uitgerekent.
Ah, okee... lees het DBT ook mee, maar niet alles, dat hou ik niet bij Nou, dan moet peeps nog heel even volhouden en dan is ze er vanaf (en heeft ze een stuiterend veulen om zich heen ook geen rust dus )
Ik ben een vriendin van Cynthia82 hier op bokt en met t vorige veulen had Daisy dat ook. Alleen met de eerste niet zo dacht ik... nu volgens mij nog niet...
Oke, ja ik weet het ook niet, ze kan nog wel lekker stappen en draven buiten. Bak rijden wilt ze echt niet meer en ook galop gaat niet zo soepeltjes meer, maar we doen lekker rustig aan.
(gemaakt met Iphone vandaar niet echt een super kwaliteit..)
Birmaantje
Geplaatst: 24-01-11 21:19
Wat een gave foto van het steigeren!
Bedankt Rosanna, Allstar is echt een stoere vent maar ook wel erg ondeugend!haha Wat groeit hij hard zeg, 160 en nog niet uitgegroeid. Ben erg benieuwd. Ga je ook wedstrijden rijden met je jonge spruit
Ook mijn kleine ventje weer is hier in het topic! Zo klein is hij niet meer met zijn 9 maanden is hij al ongeveer 1.30!!! (owja, heb geprobeerd hem af te leren het halstertouw vast te houden maar een deal gesloten dat als hij hem alleen vasthouden en verder mij niet bijt en meeloopt het nu goed is, hij is er ook zo trots op als hij hem vast heeft )